نمایشگاه کار شریف تا فردا، 16 مهرماه دایر است ، ایجاد 500 فرصت شغلی در رشته های گوناگون

به گزارش ناق، دبیر نمایشگاه کار دانشگاه شریف گفت: 41 شرکت از صنایع مختلف در نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور دارند که موجب ایجاد 500 فرصت شغلی در رشته های گوناگون شده اند.

نمایشگاه کار شریف تا فردا، 16 مهرماه دایر است ، ایجاد 500 فرصت شغلی در رشته های گوناگون

محمد شریفخانی، دبیر نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شریف وعضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره نمایشگاه اشتغال دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد فضای ارتباطی مستقیم میان صنعت و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه ها جهت جذب در شرکت ها و سازمان های گوناگون از ده سال گذشته شروع به کار نموده است.

شریفخانی ادامه داد: تازه فارغ التحصیلان و کارجویان در فضای ایجاد شده می توانند با شرکت های دیگر به تعامل بپردازند و به این نحو جذب بازار کار شوند.

دبیر نمایشگاه اشتغال در دانشگاه صنعتی شریف توضیح داد: از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می توانیم به آشنایی دانشجویان مشغول به تحصیل با الزامات و مسائل موجود در بازار کار به وسیله صنایع اشاره کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در سه روز متوالی برپا خواهد بود، تاکید نمود: این نمایشگاه از یکشنبه چهاردهم مهر ماه شروع شده است و تا سه شنبه 16 مهر 98 ادامه دارد.

شریف خانی با اشاره به اینکه 41 شرکت از صنایع مختلف در نمایشگاه کار حضور یافته اند، اظهار کرد: این تعداد از شرکت ها به ایجاد 20 گروه شغلی و 500 فرصت شغلی در رشته های گوناگون منجرشده است.

دبیر نمایشگاه اشتغال در دانشگاه صنعتی شریف اضافه نمود: تمام متخصصین از سرتاسر نقاط کشور می توانند به صورت رایگان در این نمایشگاه حضور یابند و بعد از مصاحبه با مدیران صنایع و ارائه رزومه کاری و توانمندی های خود در سازمان ها مربوطه جذب شوند.

وی با بیان اینکه دانشجویان می توانند در غرفه کارآفرینی دانشگاه شریف به ارائه ایده های خود و ایجاد استارت آپ ها بپردازند، تاکید نمود: دانشگاه شریف در جهت راهنمای و مشاوره دانشجویان و فارغ التحصیلان کارگاه های آموزشی رایگانی را در نمایشگاه برگزار می نماید.

شریف خانی در انتها اعلام کرد: نمایشگاه اشتغال سال 98 نسبت به سال های گذشته از تنوع شغلی بیشتری برخوردار است همچنین در این دوره سامانه jabvision.ir حاوی 120 هزار رزومه برای متقاضیان تدارک دیده ایم که بر اساس آن می توانند علاوه بر ثبت درخواست و رزومه خود از نتایج آنالیز و پاسخ صنعت به درخواست خودشان نیز مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 452

به "نمایشگاه کار شریف تا فردا، 16 مهرماه دایر است ، ایجاد 500 فرصت شغلی در رشته های گوناگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کار شریف تا فردا، 16 مهرماه دایر است ، ایجاد 500 فرصت شغلی در رشته های گوناگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید