ویزای کانادا: هجوم مهاجران تازه وارد به بازار مسکن کانادا!

به گزارش ناق، آمارها از این حکایت دارند که از هر 5 خانه ای که در کانادا معامله می گردد، 1 خانه به وسیله مهاجران تازه وارد خریداری می گردد. اگر سطح مهاجرت به همین منوال ادامه یابد، انتظار می رود که طی پنج سال آینده 680000 خانه به وسیله مهاجران خریداری گردد.

ویزای کانادا: هجوم مهاجران تازه وارد به بازار مسکن کانادا!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این آمار را یک نظرسنجی آنلاین که بر روی 1500 مهاجر تازه وارد که طی 10 سال اخیر وارد کانادا شده اند به عمل آمده است به ما می دهد. پاسخ دهندگان به این نظرسنجی را مهاجران، دانشجویان، پناهندگان و کارگران موقت تشکیل داده اند. گرچه فقط 32 درصد پاسخ دهندگان گفته اند که مالک خانه شان هستند اما 86 درصد گفته اند که ملک و مسکن را سرمایه گذاری خوبی می دانند و 75 درصد آنها هم با پس انداز و سرمایه وارد کانادا شده اند تا بتوانند خانه بخرند.

از بین آنهایی که مالک خانه شان بودند، از بدو زمان ورودشان به کانادا و خرید ملک به طور میانه سه سال به طول انجامیده است. این نظرسنجی بعلاوه تعیین کرد که 82 درصد تمام پاسخ دهندگان هنوز در نخستین شهر سکونتشان زندگی می نمایند.

آمار منطقه ها و استان ها

از بین پاسخ دهدگان به این نظرسنجی، افرادی که در آلبرتا و استان های آتلانتیک بودند به ترتیب با 45 و 44 درصد بالاترین نرخ مالکیت را داشتند. تازه واردان به استان هایی نظیر ساسکاچوان و منیتوبا در رتبه سوم بالاترین نرخ مالکیت مسکن در بین مهاجران تازه وارد را با 41 درصد از آن خود نموده اند.

این سه منطقه بعلاوه بالاترین درصد خرید مسکن در بدو ورود به کانادا را داشتند (20 درصد در استان های آتلانتیک و 19 درصد در آلبرتا). درصد تازه واردان مستاجر در استان بریتیش کلمبیا با 72 درصد و سپس در استان کبک با 71 درصد بیشترین بود.

تازه واردان به ساسکاچوان و منیتوبا 41 درصد تمام خریداران مسکن در آن استان ها را تشکیل می دهند. تازه واردان به استان های آتلانتیک که خانه خریده اند به طور میانه دو سال بعد از ورودشان به کانادا صبر کردند اما میانگین مدت انتظار برای خرید مسکن به وسیله مهاجران تازه وارد در بین شش استان سه سال بوده است.

تازه واردان به بریتیش کلمبیا با نرخ 86 درصد بیشترین احتمال سکونت در نخستین شهر یا منطقه سکونتشان را دارند و سپس تازه واردان در انتاریو (84 درصد)، تازه واردان در کبک (83 درصد) و تازه واردان در استان های آتلانتیک (81 درصد قرار دارند).

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار مسکن کانادا مطالعه مطالب زیر توصیه می گردد:

کمبود مسکن مقرون به صرفه قیمت موجب فرار مغزها از ونکوور شده است

ادامه افزایش مقدار خرید مسکن و قیمت ها در کلانشهر تورنتو

نگرانی صاحبان املاک ونکوور و تورنتو از افزایش قیمت مسکن

برترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1741

به "ویزای کانادا: هجوم مهاجران تازه وارد به بازار مسکن کانادا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: هجوم مهاجران تازه وارد به بازار مسکن کانادا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید