همه چیز درباره ترمیم هاشور ابرو؛ بهترین زمان، دوام و نحوه انجام

به گزارش ناق، هاشور ابرو، یکی از بهترین روش های زیباسازی ابروهاست که مدتی است رواج پیدا نموده و می توان گفت به بهترین شکل، نقص های ابروها را می پوشاند. اما پس از بار اول انجام هاشور، باید برای ترمیم هاشور ابرو نیز مراجعه کرد و کیفیت آن را ثابت نمود.

همه چیز درباره ترمیم هاشور ابرو؛ بهترین زمان، دوام و نحوه انجام

به جرات می توان گفت که ترمیم هاشور ابرو کاملا به اندازه بار اول هاشور زدن، اهمیت دارد؛ زیرا بدون انجام مراحل ترمیمی، نتایج کار به سرعت از بین رفته و زحمات و هزینه شما به هدر خواهند رفت.

بهترین زمان ترمیم هاشور ابرو

پس از انجام هاشور اولیه روی ابروها، باید برای ترمیم آن ها اقدام کنید. بهترین زمان ترمیم هاشور ابرو، 1 ماه پس از انجام اولیه آن است. این زمان بهترین برداشت از ترمیم را داشته و پوست منطقه ابروها نیز آمادگی کامل برای پذیرش ترمیم را دارد.

زودتر از این احتیاجی به ترمیم نبوده و دیرتر نیز، ممکن است نتیجه کار آن قدرها رضایت بخش نباشد. برای همین، بهتر است درست یک ماه پس از انجام هاشور نخستین، برای انجام ترمیم اقدام کنید.

دوام هاشور ابرو بعد از ترمیم

دقت داشته باشید که به طور کلی میزان دوام رنگ هاشور ابرو می تواند حداکثر تا 2 سال برای افرادی که پوست خشک دارند، ادامه پیدا کند. پس از این مدت احتیاج به ترمیم جدی خواهد بود. (البته این 2 سال، به شرطی ست که ترمیم اولیه پس از یک ماه انجام پذیرد. این ترمیم به واقع چیزی شبیه به رنگساژی است که پس از رنگ کردن اولیه موی سر، انجام می دهیم و بدون آن؛ ثبات رنگ وجود نخواهد داشت.)

در افراد با پوست چرب، مدت زمان دوام و پایداری رنگ هاشور ابرو، کمتر بوده و تا 6 الی 8 ماه نزول پیدا می نماید.

نحوه انجام ترمیم

شیوه انجام ترمیم هاشور ابرو نیز به همان صورتی است که هاشور اولیه ابرو اجرا شده است؛ با این تفاوت که حین ترمیم از رنگ کمتری استفاده شده و مدت زمان کوتاه تری نیز احتیاج خواهد بود.

بیشتر بدانید: استنسیل ابرو چیست؟

تعداد دفعات ترمیم هاشور

تعداد دفعات اصلی ترمیم هاشور ابرو را باید همان یک بار بدانیم که 4 هفته پس از انجام هاشور اولیه، صورت می گیرد. با یک بار ترمیم در زمان درست و به موقع؛ 6 ماه تا 2 سال از ترمیم های پی در پی معاف خواهید بود.

ملاحظات و مراقبت های نهایی

بعد از این که هاشور ابرو را انجام دادید، باید از خاراندن محل ابرو، خودداری نمایید. همین طور بهتر است که محل آن را با استفاده پماد هیدروکوتیزون چشمی و استرلیزه، چرب نموده و جلوی التهابات را بگیرید.

غالبا توصیه می گردد که تا 3 روز پس از هاشور ابرو، این بخش را شستشو نداده و اجازه دهید تا التهابات اولیه فروکش نمایند. به علاوه ضروری است که تا برطرف تمامی علائم حساسیتی اولیه و بهبودی کامل محل ابرو، بدون عینک های محافظ؛ در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

تمامی این مراقبت ها باعث می شوند که در نهایت نتیجه جذاب تر و بهتری از هاشور ابروی خود داشته و ترمیم آن نیز با سهولت بیشتر و کیفیت بالاتری صورت بگیرد.

تجربه شما از ترمیم هاشور ابرو و نتیجه آن چیست؟ با ارسال پیغام ما و خوانندگان انگیزه را در تجربیات و دانش خود سهیم کنید. پیشنهاد می کنیم اگر هنوز ابروهای خود را هاشور نزده اید درباره انواع سایه ابروهای موقت و دائم نیز در مجله انگیزه بخوانید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1172

به "همه چیز درباره ترمیم هاشور ابرو؛ بهترین زمان، دوام و نحوه انجام" امتیاز دهید

2 کاربر به "همه چیز درباره ترمیم هاشور ابرو؛ بهترین زمان، دوام و نحوه انجام" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ترمیم هاشور ابرو؛ بهترین زمان، دوام و نحوه انجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید