ورود محموله های کتاب ایتالیا و هند به شهر آفتاب

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد امور رسانه ای و خبری سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی راد با اشاره به ادامه اقدامات و فعالیت های اجرایی در شهر آفتاب گفت: در جلسه ای که با حضور مسئولان شهرداری برگزار گردید، فعالیت های عمرانی و ترافیکی مورد بحث و آنالیز نهاده شد و مقرر شد به منظور ایمنی بیشتر ناشران در نمایشگاه نکات ایمنی و آب بندی سالن ها و غرفه ها قبل از شروع نمایشگاه مجدا آنالیز شوند.

ورود محموله های کتاب ایتالیا و هند به شهر آفتاب

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی اضافه کرد: همچنین در جلسه ای دیگر با حضور مسئولان ستاد بحران تهران دستورالعمل های ایمنی به برگزار کنندگان نمایشگاه ابلاغ و نقشه ها به منظور تایید نهایی سالن ها به این ستاد تحویل شد.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره انتقال باجه های عوارض تهران - قم نیز گفت: کارشناسی های این موضوع اجرا شده و برای تصمیم گیری نهایی به وزارت راه ارجاع شده است تا نسبت به جمع آوری باجه های اقدام لازم را انجام دهد.

اسماعیلی راد ادامه داد: همچنین در جلسه ای جداگانه مسئولان مترو تهران بر کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تاکید کردند و قول مساعد دادند که جابجایی مسافران در خط یک مترو تهران با سرعت بیشتری انجام گردد.

وی همچنین از ورود محموله های ناشران خارجی به نمایشگاه اطلاع داد و گفت: محموله های کشور ایتالیا و هند وارد شهر آفتاب شده است و در آینده نزدیک محموله های ناشران دیگر نیز وارد نمایشگاه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 507

به "ورود محموله های کتاب ایتالیا و هند به شهر آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود محموله های کتاب ایتالیا و هند به شهر آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید