پایین ترین درآمد ماهانه HTC در 23 سال اخیر رقم خورد

به گزارش ناق، شرکت HTC اخیرا یکی از بهترین ماه های خود در یک سال اخیر را تجربه کرده است. با این حال، داده های مالی جدید نشان می دهند که درآمد HTC در ماه جولای به شدت کاهش پیدا کرده، بطوریکه اثرات ناشی از کسب وکار ضعیف شده اسمارت فون این شرکت مجددا در حال نشان دادن خودش است.

پایین ترین درآمد ماهانه HTC در 23 سال اخیر رقم خورد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، شرکت HTC اخیرا یکی از بهترین ماه های خود در یک سال اخیر را تجربه کرده است. با این حال، داده های مالی جدید نشان می دهند که درآمد HTC در ماه جولای به شدت کاهش پیدا کرده، بطوریکه اثرات ناشی از کسب وکار ضعیف شده اسمارت فون این شرکت مجددا در حال نشان دادن خودش است.

خبر بدتر اینکه، ماه جولای نه تنها بدترین ماه HTC در سال جاری است، بلکه از نظر درآمد بدترین ماه شرکت در 23 سال اخیر بوده است.

به نظر می رسد که آینده HTC بستگی زیادی به کسب وکارواقعیت مجازیاین شرکت خواهد داشت که نشانه هایی از رشد در آن دیده می گردد. اما تا زمانی که این فناوری در دسترس همه مردم قرار بگیرد، گوشی های هوشمند احتمالا نقش کم رنگ تری در این زمینه خواهند داشت.

عرضه هندستDesire 20 Pro، درآمدهای HTC را در ماه ژوئن افزایش داد و انتظار می رود که عرضه U20 5G نیز باعث افزایش دیگری در درآمدهای این شرکت گردد. البته این دو گوشی فقط محدود به کشور تایوان هستند.

در سطح بین المللی نیز HTC فقط هندست میان ردهWildfire E2را معرفی کرده که این گوشی هم فقط محدود به بازار روسیه است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1110

به "پایین ترین درآمد ماهانه HTC در 23 سال اخیر رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایین ترین درآمد ماهانه HTC در 23 سال اخیر رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید