چمن گلی: علاقه بند را به عنوان اسپانسر بانی گستر قبول داشتیم نه مالک

به گزارش ناق، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی می گوید که علاقه بند شرایط اداره کل برای مالکیت باشگاه فوتبال بانی گستر را نپذیرفته است.

چمن گلی: علاقه بند را به عنوان اسپانسر بانی گستر قبول داشتیم نه مالک

عبدالله چمن گلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسائل مالکیتی باشگاه بانی گستر ارومیه و امیرحسین علاقه بند، اظهار کرد: ما آقای علاقه بند را به عنوان اسپانسر انتخاب نموده بودیم اما ایشان درخواست مالکیت باشگاه داشتند. ما هم به ایشان گفتیم شما می توانید مالک باشید اما باید صفر تا 100 مسائل باشگاه را در اختیار بگیرید. ما نیز تا آن جایی که می توانیم به شما کمک خواهیم کرد و از لحاظ دشوار افزاری و نرم افزاری همراهتان خواهیم بود و امکانات را در اختیارتان قرار می دهیم اما علاقه بند این شرایطی را که گفتیم را قبول نکردند و باعث شد که ایشان از باشگاه خارج شوند.

وی ادامه داد: ما ایشان را به عنوان مالک قبول نداشتیم. ما آقای علاقه بند را به عنوان اسپانسر قبول داشتیم که بیایند و یک سال تیم را در اختیار بگیرید اما ایشان مالکیت باشگاه را می خواستند و ما هم گفتیم با این شرایطی که داریم می توانیم این سمت را به شما بدهیم که در نهایت این اتفاق نیفتاد و ایشان جوابی به ما ندادند.

چمن گلی در انتها گفت : از آقای زنوزی، و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و آقای قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی که کارهای انتقال باشگاه را انجام دادند کمال تشکر را دارم. هیات فوتبال ارومیه در حال آنالیز وضعیت باشگاه و برنامه ریزی برای ادامه کار است و فردا (یک شنبه) تکلیف نهایی باشگاه معین می گردد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این، امیرحسین علاقه بند، مالک بانی گستر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار نموده بود: ما در حال اجرا تمام پروسه های مالی و اداری باشگاه و بازیکنان بودیم و تقریبا همه چیز برای حضور در مسابقات آماده بود که اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به ما گفت که دیگر شما در اداره باشگاه نقشی ندارید و خودمان پول و بودجه داریم و باشگاه را مدیریت می کنیم. ما هم گفتیم اگر این طور باشد ما دیگر ادامه نمی دهیم و از باشگاه کنار می رویم.

او ادامه داد: من و آقای زنوزی تبریز بودیم تا پروسه انتقال و مدیریت را نهایی کنیم که صبح روز بعد آقای زنوزی با من تماس گرفت و گفت که چنین اتفاقی افتاده و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی می خواهد خودش کار را دست بگیرد. من نمی دانم مدیران ارومیه ای چه طور می خواهد جواب چهل بازیکنی که با این اتفاق از باشگاه خارج شدند را بدهد؟ این مساله بسیار عجیب و ناراحت کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 15

به "چمن گلی: علاقه بند را به عنوان اسپانسر بانی گستر قبول داشتیم نه مالک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمن گلی: علاقه بند را به عنوان اسپانسر بانی گستر قبول داشتیم نه مالک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید