کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران با موضوع شرایط اردوگاه فشافویه تشکیل شد

به گزارش ناق، مدیرکل زندان های استان تهران در جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت خطاب به مدیر اردوگاه فشافویه و معاونین و مسئولان اداره کل گفت: هر گونه کوشش برای ارتقای رفاه مدجویان و سربازان وظیفه، از بروز آسیب های اجتماعی در هر سه گروه جلوگیری می نماید.

کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران با موضوع شرایط اردوگاه فشافویه تشکیل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران همراه با بازرسی دقیق از اردوگاه فشافویه با هدف آنالیز مسائل و ارائه راه حل های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه، سیدحشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم ارتقای رفاه و حقوق شهروندی گفت: در ماه های اخیر، تحول عظیمی در زندان های استان تهران رخ داده و با بهسازی، بازسازی یا زیباسازی تمام اماکن، گسترش فعالیت های فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمانی، قضایی، مددکاری، اشتغال و مهم تر از همه امنیت مراکز شاهد افزایش رضایتمندی در دو بخش کارکنان و مددجویان هستیم.

در این جلسه که اعضای شورای معاونین اداره کل و کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت و همچنین اسکندری مدیر اردوگاه فشافویه نیز حضور داشتند، مدیرکل زندان های استان تهران اضافه کرد: با این تحولات که حاصل زحمات شبانه روزی مدیران، روسا و کارکنان مراکز تابعه است، معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها دو بار در امسال از این اقدامات تقدیر کرده و این امر نشانگر اهمیت امر گسترش زندانبانی اسلامی در سطح مدیران عالی سازمان است.

وی خطاب به مدیر اردوگاه فشافویه و معاونین و مسئولان اداره کل تأکید کرد: در این حوزه هر سه گروه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه مورد توجه قرار گرفته و کوشش بر این است با پیشبرد برنامه های تحولی و اصلاح و تربیت بر اساس زندانبانی اسلامی، تا حد امکان رضایت این اقشار فراهم گردد و هر گونه کوشش برای ارتقای رفاه کارکنان و مدجویان، از بروز آسیب های اجتماعی در هر سه گروه جلوگیری می نماید.

حیات الغیب همچنین گفت: با توجه به بعد مسافت مراکزی مانند اردوگاه فشافویه ضروری است تردد کارکنان و نیز خانواده های زندانیان و موضوع اعزام و بدرقه تسهیل یافته و با ایجاد امکانات رفاهی در جهت حفظ حقوق شهروندی کوشش بیشتری صورت گیرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد مدیر اردوگاه در بازه زمانی دو ماهه، گزارش کامل و مصوّر جدید حاکی از برطرف این مسائل را در جلسه اردیبهشت ماه سال آینده جهت ارزیابی مجدد ارائه نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 796

به "کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران با موضوع شرایط اردوگاه فشافویه تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران با موضوع شرایط اردوگاه فشافویه تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید