168مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند

به گزارش ناق، مدیرنمایندگی ستاد دیه دراستان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر 168 مددجوی جرایم غیرعمددر زندان های استان کرمان حضور دارند،گفت: خوشبختانه درحال حاضر زندانی دیه بدهکار در زندان های استان کرمان وجود ندارد.

168مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند

به گزارش خبرنگاران کرمان؛سید حجت الله موسوی قوام،در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان اضافه نمود:درسال گذشته به علت محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و کاهش پخت و توزیع نذورات درماه محرم،خیران بخشی از نذورات خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادند که دراین رابطه 300 میلیون تومان به ستاد دیه اختصاص یافت.

وی ادامه داد:امسال هم این کار در قالبهر هیات،یک آزادیدنبال می گردد و هدف اصلی این طرح آزادی زندانیان است و حتی اگر آزادی زندانی بدون پرداخت اقتصادی و با جلب رضایت شاکی آزاد گردد هم در حقیقت هدف این طرح محقق شده است.

وی اسم کرد:از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان 94 مورد مربوط به چک،60 نفر مربوط به مهریه و 14 نفر مربوط به نفقه هستند.

وی با بیان اینکه 11 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان از سال 98در زندانی هستند،تاکید نمود:از ابتدای امسال تا به امروز 116 مددجوی جرایم غیرعمد وارد زندان های استان کرمان شده اند .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1716

به "168مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "168مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید