افزایش 100 درصدی حمل بار در یزد، مشکل لاستیک به زودی حل می گردد

به گزارش ناق، علی علیخانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تنها طی یک روز از هفته گذشته، هزار و 200 بارنامه برای رانندگان صادر شده است.

افزایش 100 درصدی حمل بار در یزد، مشکل لاستیک به زودی حل می گردد

وی با اشاره به اینکه مطالبات به حق رانندگان نیز در دست پیگیری است، اضافه نمود: مطالبات رانندگان همچنان در دست پیگیری است و تا حصول نتیجه، پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

علیخانی در مورد وضعیت لاستیک مورد احتیاج رانندگان نیز بیان نمود: پیگیری برای افزایش سهمیه صورت گرفته و مشکل فعلی عدم ترخیص به موقع لاستیک از گمرک است که این موضوع نیز در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی مسائل در این زمینه کمتر گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد اعلام کرد: طی روزهای اخیر 30 کانتینر لاستیک به کشور وارد شده که به زودی در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

علیخانی یادآور شد: البته در زمینه برطرف مشکل لاستیک، راهکارهای دیگری نیز اندیشیده شده که یکی از آنها ورود سرمایه گذاران به عرصه خرید و واردات لاستیک است.

وی گفت: این امر در استان یزد قطعی شده و یک سرمایه گذار در حال رایزنی با طرف های خارجی برای خرید و واردات لاستیک است و سرمایه گذار دیگری نیز در انتظار صدور مجوز است.

علیخانی در مورد تامین قطعات یدکی مورد احتیاج رانندگان وسایل نقلیه عمومی نیز عنوان نمود: این مسئله گرچه در حوزه فعالیت اداره صنعت، معدن و تجارت است اما به دلیل مطالبات رانندگان و احتیاج حمل و نقل کشور، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در دست پیگیری است.

وی، یکی دیگر از مطالبات رانندگان را بحث بیمه تکمیلی دانست و بیان نمود: اکنون در کشور 900 هزار راننده و همسران آنها بیمه تکمیلی شده اند و رانندگانی که هنوز از این مزیت بهره مند نشده اند می توانند با مراجعه به ادارات راهداری یا انجمن های صنفی خود این موضوع را پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 73

به "افزایش 100 درصدی حمل بار در یزد، مشکل لاستیک به زودی حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100 درصدی حمل بار در یزد، مشکل لاستیک به زودی حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید