آغاز پنجمین دوره برنامه نانواستارت آپ ستاد نانو از فردا

به گزارش ناق، افتتاحیه پنجمین دوره از برنامه نانواستارت آپ ستاد توسعه فناوری نانو فردا، 25 آبان برگزار می شود.

آغاز پنجمین دوره برنامه نانواستارت آپ ستاد نانو از فردا

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران ،به نقل از ستاد نانو، ویژه برنامه افتتاحیه دوره پنجم نانواستارت آپ با موضوع معرفی نانواستارت آپ و بسته های حمایتی برای تیم های فناور روز سه شنبه از ساعت 16 تا 19 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برنامه نانواستارت آپ یکی از برنامه های توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. تیم های فناور متعددی در چهار دوره گذشته وارد برنامه استارت آپ شده و با کسب حمایت های مادی و معنوی نانواستارت آپ پیروز به توسعه نمونه اولیه (MVP) در طول بازه زمانی یک ساله حضور در برنامه شده اند.

گام نخست ارزیابی داوطلبان ورود به نانواستارت آپ بر اساس نتیجه آزمون مرحله اول دهمین مسابقه ملی فناوری نانو که به صورت مجازی از طریق سایت آموزش فناوری نانو (www.nanoeducation.ir) در مرداد سال جاری برگزار شد، برداشته شده است. در گام بعدی امکان شرکت در آزمون کارآفرینی به صورت مجازی در بستر سایت آموزش فناوری نانو از 25 مهرماه فراهم شد و داوطلبان تا 30 آبان فرصت دارند تا در این آزمون شرکت کنند.

داوطلبان می توانند بر اساس دسته انتخابی خود (دانشجو یا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی، دانشجو یا فارغ التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای ایده و دانشجو یا فارغ التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای نمونه آزمایشگاهی) نسبت به تکمیل و ارسال فرم های مقتضی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1865

به "آغاز پنجمین دوره برنامه نانواستارت آپ ستاد نانو از فردا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آغاز پنجمین دوره برنامه نانواستارت آپ ستاد نانو از فردا" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پنجمین دوره برنامه نانواستارت آپ ستاد نانو از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید