اصناف تبریز آموزش های کوتاه مدت گردشگری را فرا می گیرند

به گزارش ناق، رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری تبریز گفت: برای کلیه اصناف درگیر با موضوعات گردشگری و تبریز 2018 آموزش های کوتاه مدت ارائه می گردد.

اصناف تبریز آموزش های کوتاه مدت گردشگری را فرا می گیرند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، علیرضا سلطانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان، با اشاره به اینکه مجموعه مراکز علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه های جامع علمی و کاربردی و زیر نظر وزارت علوم است گفت: بر اساس احتیاج هر سازمان تأسیس نماینده دانشگاه، خدمات و آموزش های کاربردی خود را ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه 6 رشته کاردانی و 6 رشته کارشناسی در این دانشگاه تدریس می گردد، اضافه کرد: رشته های عمران، شهرسازی، معماری، حسابداری، مدیریت امور فرهنگی و روابط عمومی از جمله رشته های تدریسی در این مرکز دانشگاهی است.

رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه رشته های تأسیس شده در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در شهرداری است، ابراز داشت: کوشش کردیم از آموزش های کوتاه مدت به آموزش های آکادمیک تغییر رویکرد دهیم تا نتایج آن را در اداره شهر به صورت ملموس ببینیم.

سلطانی از حمایت های شهرداری در راه اندازی مرکز آموزشی برای ارتقای تحصیلی کارمندان و دانشجویان خارج از مجموعه قدردانی کرد و گفت: این مرکز جزو مراکز برتر دانشگاه های علمی و کاربردی است و در بین مراکز علمی وابسته وزارت کشور به عنوان مرکز برتر انتخاب و معرفی گردید.

وی با اشاره به اینکه بیش از 850 دانشجو در 12 رشته کاردانی و کارشناسی در این مرکز در حال تحصیل هستند، خاطر نشان کرد: 50 درصد ظرفیت در اختیار شهرداری است، ضمن اینکه با توجه به شرایط مختلف، تا 1100 دانشجو در این دانشگاه تحصیل کردند.

رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری تبریز از کاهش 10 درصدی پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به پتانسیل های شهرداری، تمایل به تحصیل در شهرداری زیاد است و این کاهش نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار کم است.

سلطانی، با تاکید بر اینکه مخالف این هستیم که همه دیپلم ها به دانشگاه منتقل شده و مدرک لیسانس و... دریافت نمایند، ابراز داشت: باید این انتقال هدفمند بوده و برنامه و موقعیت لازم برای فارغ التحصیلان آن فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز 10 هزار نفر ساعت در دوره های کوتاه مدت آموزش می دهد، گفت: برای کل دهیاری های آذربایجان شرقی هم آموزش های اقتصاد مقاومتی ارائه می گردد که در تغییر دیدگاه افراد در نوع مدیریت بسیار مؤثر است.

رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری تبریز، با بیان اینکه از آموزش های کوتاه مدت این دانشگاه برای ارتقای کیفیت خدمات و آگاهی بخشی شهروندان استفاده شده است، توضیح داد: شهرداری با مدل 15 سال قبل هیچ گاه جوابگوی احتیاج امروز نیست و باید با آموزش های لازم نحوه خدمات برای این سیستم شهرسازی و ارائه خدمات آنلاین شهری بهبود یابد.

وی، با تأکید بر اینکه این دانشگاه همسو با دانشگاه های مادر استان در زمینه پژوهش و کارآفرینی اقدامات زیادی انجام داده است، اضافه کرد: پژوهش در حوزه شهری و شهرسازی برای ایجاد راهبردهای جدید شهری احتیاج و کوشش این مجموعه است ضمن اینکه ارائه راهبرد در زمینه تبریز 2018 هم یکی از محوری ترین احتیاجهای پژوهشی شهرداری است که باید در این زمینه گام برداریم.

سلطانی، با بیان اینکه برای کلیه اصناف درگیر با موضوعات گردشگری و تبریز 2018 آموزش های کوتاه مدت ارائه می گردد، گفت: جلساتی هم با اتحادیه های صنوف مختلف برای ارتقای نوع رفتار با گردشگران و نحوه فروش برگزارشده و آموزش های اجتماعی این گونه ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 703

به "اصناف تبریز آموزش های کوتاه مدت گردشگری را فرا می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف تبریز آموزش های کوتاه مدت گردشگری را فرا می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید