این محصولات پوستی را هرگز استفاده نکنید

به گزارش ناق، سازمان غذا و دارو هشدار داده است که افراد در خصوص یک محصول پوستی خاص حواسشان را جمع نمایند، چرا که ممکن است آسیب دائمی به پوست آن ها وارد گردد.

این محصولات پوستی را هرگز استفاده نکنید

محصول پوستی خطرناک وجود دارد که استفاده از آن برای پوست آسیب زا است. سازمان غذا و دارو همواره امنیت محصولات پوستی را چک می نماید. محصولات پوستی هم مانند مکمل های رژیمی همواره به وسیله سازمان غذا و دارو آنالیز می شوند تا همه از امنیت آن اطمینان حاصل نمایند. در واقع آن ها یک سری فاکتورهای خاص را در این محصولات در نظر می گیرند. محصولاتی که این فاکتورها را نداشته باشند، معمولاً جزو محصولات خطرناک دسته بندی می شوند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

محصول پوستی خطرناک

مراقبت از پوست یکی از روتین های ضروری برای هر فرد است، اما برخی از محصولاتی که ما در روتین روزانه استفاده می کنیم آسیب های جدی به پوستمان وارد می نماید و جزو محصول پوستی خطرناک هستند.

از محصولات ازبین برنده ضایعات پوستی و خال استفاده نکنید!

سازمان غذا و دارو در خصوص برخی از محصولات پوستی هشدار داده است؛ محصولاتی که مربوط به ازبین بردن خال یا ضایعات پوستی هستند، امنیتشان به وسیله سازمان غذا و دارو تأیید نشده است و هنوز کیفیت آن ها تعیین نیست و احتیاج به تأیید دارند .

در واقع وظیفه این سازمان این است که از سلامت مردم محافظت کند و به خاطر همین؛ این محصولات پوستی خاص را پیشنهاد نمی نمایند.

این سازمان هشدار داد که این محصولات باعث آسیب دائمی به پوست می گردد و طبق اطلاعاتی که این سازمان در اختیار قرار داده است، نباید از محصولات ازبین برنده ضایعات پوستی و خال بهره ببرید، زیرا عوارض جانبی خطرناکی را به وجود می آورد و باعث آسیب به پوست، عفونت، زخم و سرطان های پوستی می گردد که جبران ناپذیر هستند.

محصولاتی که برای ازبین بردن خال و ضایعات پوستی هستند، میزان زیادی سالیسیلیک اسید یا دیگر مواد خطرناک را در خودشان دارند. از طرفی این ضایعات را هم به طور کامل از بین نمی برند و ممکن است شرایط حتی بدتر گردد.

اگر هم ضایعات از بین بروند، آسیب دائمی به پوست و اطراف آن ناحیه وارد خواهد شد و ممکن است زخم و مسائل رنگ دانه ای پوست به وجود بیاید.

در خصوص چنین مسائلی حتماً باید به متخصص مراجعه کنید

سازمان غذا و دارو به مردم هشدار داده که اگر می خواهید مسائلی مانند خال و ضایعات پوستی را از بین ببرید، حتماً به پزشک مراجعه کنید و مطمئن شوید که این ضایعات سرطانی نیستند و بدانید که چگونه باید با آنها رفتار کنید و هرگز خودتان به محصولات پوستی بدون نسخه اعتماد نکنید.

از طرفی هم اگر خال یا ضایعه پوستی تان رشد کرد، تغییرات داشت یا حتی خونریزی کرد و دردناک شد، حتماً باید به پزشک مراجعه نموده و خودتان سرخود کاری انجام ندهید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید صاف کردن مو با نوشابه را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2175

به "این محصولات پوستی را هرگز استفاده نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این محصولات پوستی را هرگز استفاده نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید