بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مواضع و سایت های پدافندی ایلام و کرمانشاه

به گزارش ناق، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان های پدافندی غرب کشور از سایت ها و مواضع پدافندی ایلام و کرمانشاه بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت ها و مواضع پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مواضع و سایت های پدافندی ایلام و کرمانشاه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت ها و مواضع با تاکید بر اینکه اشرافیت نیروی پدافند هوایی ارتش در پایش دائم آسمان غرب کشور بصورت شبانه روزی در حال اجرا است، اظهار کرد: کارکنان غیور پدافند با مجاهدت و ذکاوت شبانه روزی، کلیه تحرکات هوایی را بطور کامل رصد می نمایند و اجازه هیچگونه تهدید های احتمالی به وسیله مرز های هوایی را به متجاوزان نخواهند داد.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به افزایش بکارگیری سامانه های بومی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: بحمد الله با بکارگیری ظرفیت های داخلی و همت و پشتکار کارکنان متخصص این نیرو و همچنین تبادل دانش و اطلاعات فنی و مهندسی با سایر نیرو های مسلح، قطعا در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت های چشم گیری در رونمایی از دستاورد های بومی پدافندی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1645

به "بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مواضع و سایت های پدافندی ایلام و کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مواضع و سایت های پدافندی ایلام و کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید