بانوان نویسنده عضو بانوی فرهنگ پنجمین گردهمایی خود را برگزار می نمایند

به گزارش ناق، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، بانوان نویسنده عضو بانوی فرهنگ پنجمین گردهمایی خود را برگزار می نمایند.

بانوان نویسنده عضو بانوی فرهنگ پنجمین گردهمایی خود را برگزار می نمایند

سارا عرفانی، دبیر کانون بانوی فرهنگ در نشستی با حضور خبرنگاران درباره پنجمین گردهمایی بانوی فرهنگ که قرار است روز چهارشنبه چهارم اسفند در حوزه هنری برگزار گردد، درباره فعالیت های این کانون که در فضای ادبیات داستانی است، گفت: درصدد ایجاد فضایی برای تبعیض مثبت به نفع بانوان هستیم؛ برگزاری کلاسهای مجازی و حضوری در حوزه آموزش در ادبیات داستانی برای بانوان علاقمند نویسنده و آقایانی که در حوزه بانوان می نویسند، از جمله برنامه های این کانون است.

وی گفت: بانوی فرهنگ پاتوق و سرپناهی برای بانوان علاقمند نویسندگی است، ما آماده حمایت از افرادی هستیم که علاقمند به نویسندگی در حوزه بانوان هستند؛ یاری به انتشار یا رونمایی از کتاب با این شکل از محتوا از جمله دیگر برنامه های این کانون است.

عرفانی با بیان اینکه حمایت از بانوان نو قلم با حمایت های حوزه هنری انجام می گیرد، اضافه کرد: به هیچ گونه به گرایش فکری توجه خاص نداریم و از همه بانوان نویسنده حمایت می گردد؛ علاقمندان پس از ثبت نام در کانون بانوی فرهنگ، می توانند از دو شکل حمایت بهره ببرند؛ در بخش نخست که اعضای اصلی نامیده می شوند، نویسندگان در کلاسها و کارگاه شرکت نموده و در سرانجام نیز از آنها کار و فراوری محتوا خواسته و در طول سال از آنها حمایت می گردد، اعضای عادی نیز می توانند در بعضی دیگر از کارگاه های آموزشی شرکت نموده و از اساتید استفاده نمایند.

معصومه امیرزاده، مسئول آموزش در کانون بانوی فرهنگ از شروع ثبت نام برای حضور علاقمندان به حوزه نویسندگی اطلاع داد و گفت: علاقمندان می توانند به وسیله سایت کانون اقدام به ثبت نام نمایند و در دوره های آموزشی و کارگاه ها شرکت نمایند؛ اما زمان ثبت نام محدودیت دارد و لینک ثبت نام بزودی از روی سایت برداشته می گردد بنابراین علاقمندان باید زودتر ثبت نام نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه آقایان نویسنده نیز می توانند در کانون عضو شوند، گفت: نوشتن کتاب داستانی با محتوایی درباره ساحت های مختلف زن از جمله اهداف ما است؛ برای کانون مهم است آنچه فراوری می گردد محتوای مناسب و متعهدانه درباره بانوان باشد. هم اکنون زنان در بمباران نگاه های متفاوتی هستند و شیوه در کانون به تعادل رساندن آنها در محتوای فراوری شده است؛ نویسندگان کتاب با موضوع بانوان باید شناخت عمیقی از بانوان داشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1990

به "بانوان نویسنده عضو بانوی فرهنگ پنجمین گردهمایی خود را برگزار می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بانوان نویسنده عضو بانوی فرهنگ پنجمین گردهمایی خود را برگزار می نمایند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان نویسنده عضو بانوی فرهنگ پنجمین گردهمایی خود را برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید