تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر رونمایی شد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در مهدیشهر، آئین رونمایی از کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح یکشنبه برگزار گردید.

تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر رونمایی شد

در این مراسم که به میزبانی مجتمع فرهنگی و هنری نیستان مهدیشهر برگزار گردید از عباس مصباحیان و محمد اسماعیل لاری، نویسندگان این اثر، تقدیر به عمل آمد.

در آئین رونمایی مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان و کتابخانه های عمومی استان سمنان نیز حضور داشتند.

یداله حاجی علیان رئیس انجمن اهل قلم مهدیشهر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایبنا گفت: این کتاب به وسیله انتتشارات حبله رود منتشر شده و مشتمل بر تاریخچه کلی آموزش و پرورش، معلمان، شکل گیر یمدارس و مکاتب و ... مهدیشهر است.

وی اضافه کرد: تاسیس مدارس دولتی سنگسر، آموزش و پرورش اکابر، سواد آموزی، خیران مدرسه ساز مهدیشهری، ملاها و مکتبی ها، تاریخچه دبیرستان های مهدشهر مانند شاپور، فرخی، امیرکبیر و ... در زمره بخش های این کتاب است.

کتاب تاریخچه آموزش و پرورش مهدیشهر اولین بار سال 99 منتشر و مجدداً تجدید چاپ شده است.

در این مراسم عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس پیرامون اهمیت تبیین تاریخچه های بومی و محلی به وسیله نویسندگان برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی تاکید نمود.

آیین رونمایی به وسیله از این کتاب به وسیله مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه عمومی شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2222

به "تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید