تاکید تکراری وزیر ورزش در خصوص استقلال و پرسپولیس

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست دویست و شانزدهم شورای معاونین با حضور وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

تاکید تکراری وزیر ورزش در خصوص استقلال و پرسپولیس

در ابتدای این نشست گزارشی از روند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد. مسعود سلطانی فر با تاکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری دو تیم گفت : همانطور که قبلا هم تاکید کردم برای خصوصی سازی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم را خواهیم کرد.

محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی در ادامه این نشست گزارشی از روند تعداد سفرها و اعزام های سال های 96 و 97 و کاهش چشمگیر اعزام های غیر ضروری ارائه کرد.

مسعود سلطانی فر با تقدیر از دقت نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام های برون مرزی گفت : آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش سی درصدی اعزام هاست که بیشتر آنها غیر ضروری بوده و باز هم تاکید می کنم سفرهای غیر ضروری و افراد غیر مرتبط تحت هر عنوان و بهانه پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص مالی کشور و مساله تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: جامعه ورزشی همواره همراه مردم و مسئولان کشور بوده اند و در تمام بزنگاه های تاریخی نقش خود را بخوبی در حمایت از انقلاب نشان داده اند و ان شاالله با حمایت های مشترک و همدل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم موجب شادی دل مردم در مسابقات آینده و المپیک شویم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 448

به "تاکید تکراری وزیر ورزش در خصوص استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید تکراری وزیر ورزش در خصوص استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید