جزییات تسهیلات بازنشستگان کشوری در مرداد 99

به گزارش ناق، خبرنگاران: عتبار طرح کمک به همه بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می گیرد. بازپرداخت اقساط مرحله دوم طرح کمک در چهار قسط ماهانه از آخر شهریورماه به مدت چهار ماه از حقوق استفاده کنندگان طرح کسر خواهد شد.

جزییات تسهیلات بازنشستگان کشوری در مرداد 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از جماران، محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مرحله دوم طرح کمک با اعتبار 12 میلیون ریال از ابتدای مردادماه به مدت یک ماه (تا خاتمه مردادماه جاری) اجرایی شده است.

مرتضایی فرد با بیان اینکه در مرحله قبل علاوه بر بازنشستگان، وظیفه بگیران تک ورثه شامل طرح می شدند، ادامه داد: در این مرحله، با توجه به تقاضای متقاضیان طرح و دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل 12 میلیون ریال (یک میلیون و دویست هزار تومان) باشد، امکان برخورداری از طرح کمک را دارند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار مرحله دوم طرح کمک و چگونگی استفاده از آن همانند مرحله اول است، درباره چگونگی استفاده از این طرح گفت: بازنشستگانی که از طرح کمک برای خرید کالا استفاده می نمایند، می توانند با استفاده از اعتبار آن از همه کالاهایی که در فروشگاه های رفاه عرضه می گردد تا سقف 12میلیون ریال در مردادماه جاری خرید نمایند.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، این تسهیلات برای همه بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول، در کارت حقوق آنها تامین شده است.

مرتضایی فرد ادامه داد: برای استفاده از تسهیلات طرح کمک کافی است افراد به هنگام پرداخت وجه خرید با کارت حقوق بانک صادرات در فروشگاه های رفاه به جای گزینه بانکی، گزینه فروشگاهی را انتخاب و سپس به جای رمز کارت، چهار رقم آخر کد ملی بازنشسته یا وظیفه بگیر را به متصدی فروش اعلام نمایند.

براساس این گزارش، اعتبار طرح کمک به همه بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می گیرد. بازپرداخت اقساط مرحله دوم طرح کمک در چهار قسط ماهانه از آخر شهریورماه به مدت چهار ماه از حقوق استفاده نمایندگان طرح کسر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین توضیح داد: در صورتی که فردی از همه اعتبار طرح کمک استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده نموده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می گردد.

لازم به ذکر است، بازنشستگان و وظیفه بگیران برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط طرح و شرایط خود و نیز شماره کارتی که این اعتبار در آن فعال است، می توانند به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوریبه نشانی https://www.sabasrm.ir مراجعه نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1094

به "جزییات تسهیلات بازنشستگان کشوری در مرداد 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات تسهیلات بازنشستگان کشوری در مرداد 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید