جوایز بنیاد فیلم آمریکا به آثار برتر سال 2019 اهدا شد

به گزارش ناق، جوایز بنیاد فیلم آمریکا که هر ساله به مجموعه ای از بهترین فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی آمریکایی اختصاص می یابد بعد از ظهر دیروز طی مراسمی با حضور هنرمندان و اهالی صنعت سینمای آمریکا اهدا شدند.

جوایز بنیاد فیلم آمریکا به آثار برتر سال 2019 اهدا شد

مراسم جوایز بنیاد فیلم آمریکا یک مراسم غیررقابتی است و اساسا تمام کسانی که به این رویداد دعوت می شوند به نوعی بخشی از آثار برگزیده و برندگان سال میلادی قبل هستند. این مراسم هر سال به فاصله چند روز از سال میلادی جدید برگزار می شود و فهرست بهترین آثار و شرکت کنندگان در مراسم مدتی قبل اعلام می شود.

بر همین اساس فیلم های سینمایی 1917، جوجو خرگوشه، روزی روزگاری در هالیوود، وداع، جوکر، مرد ایرلندی، چاقوکشی، زنان کوچک، داستان ازدواج و ریچارد جول به عنوان بهترین فیلم های سینمایی سال از سوی بنیاد انتخاب شدند.

در بخش آثار تلویزیونی نیز مجموعه های چرنوبیل، تاج، فاسی/وردون، بازی تاج و تخت، ژست، وراثت، باورنکردنی، معاون رییس جمهور، نگهبانان و وقتی آن ها ما را می بینند به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

در این میان فیلم سینمایی انگل به کارگردانی بونگ جون-هو و مجموعه تلویزیونی فلیبگ ساخته فیبی والر-بریج نیز به عنوان دو اثر شاخص سال به شکل مجزا شایسته تقدیر شناخته شدند. این آثار نمی توانستند در میان 10 فیلم و 10 مجموعه تلویزیونی برتر قرار گیرند زیرا در ایالات متحده آمریکا ساخته نشده اند.

مراسم بنیاد فیلم آمریکا که بعد از ظهر روز جمعه برای بیستمین دوره برگزار گشت در همان اوایل مراسم شاهد حضور برد پیت و حرکت او در سالن برگزاری به سوی مجموعه عوامل فیلم انگل برای قدردانی و ادای احترام ویژه و شخصی نسبت به آن ها بود.

یکی از مهمانان ویژه مراسم مل بروکس کارگردان و بازیگر مشهور آثار کمدی بود. مل بروکس 93 ساله گفت که اخیرا فیلم سینمایی جوجو خرگوشه را دیده و از تایکا وایتیتی کارگردان این اثر تقدیر کرد. بروکس به این نکته نیز اشاره کرد که وایتیتی خود در این فیلم به عنوان بازیگر هم حضور دارد و با وجود دشواری این کار به خوبی از پس آن برآمده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 705

به "جوایز بنیاد فیلم آمریکا به آثار برتر سال 2019 اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز بنیاد فیلم آمریکا به آثار برتر سال 2019 اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید