خبرنگاران کانادا: کوشش و رایزنی برای دریافت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی ادامه دارد

به گزارش ناق، تهران- خبرنگاران- وزیر حمل و نقل کانادا روز آدینه گفت: هنوز جعبه سیاه هواپیمای سقوط نموده اوکراینی به دست ما نرسیده است و کوشش و رایزنی ها براساس تعهدات در این زمینه ادامه دارد.

خبرنگاران کانادا: کوشش و رایزنی برای دریافت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی ادامه دارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش شبکه گلوبال نیوز، مارک گارنو در کنفرانس ویدئویی طی گزارشی به دولت کانادا گفت: جعبه سیاه هنوز در ایران است و پیگیری را همچنان ادامه می دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقامات ایران مبنی بر تحویل جعبه سیاه گفت: تحویل جعبه سیاه همزمان با آغاز ویروس همه گیر کرونا در ایران بود، و آن ها شرح دادند که در آن موقع قادر به پرداختن به این موضوع نبوده اند. ما برای انتقال جعبه سیاه مطابق تعهدات خود کوشش خواهیم کرد.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در 22 اسفند سال گذشته گفت: جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی در لابراتوار یکی از دو کشور اوکراین یا فرانسه بازخوانیخواهد شد.

وی اظهار کرد: موضوع، بازخوانی جعبه سیاه هواپیمایی اوکراینی توسط نهاد آنالیز سوانح هوایی ایران در لابراتوارهایی است که دارای شرایط فنی و همکاری مناسبی هستند.

جعفرزاده با تاکید براین که شرایط همکاری هر دو لابراتوار دریافت شده است، گفت: در صورت رسیدن به توافق نهایی در مورد جزییات همکاری ها، جعبه های سیاه در یکی از دو مرکز (فرانسه یا اوکراین) بازخوانی خواهد شد.

هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراینی با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی صبح چهارشنبه 18 دی ماه امسال در حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 946

به "خبرنگاران کانادا: کوشش و رایزنی برای دریافت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانادا: کوشش و رایزنی برای دریافت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید