خبرنگاران کرونا؛ خانه رُمان همدان را به فضای مجازی کوچ داد

به گزارش ناق، همدان- خبرنگاران- معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری همدان با اشاره به تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری به دلیل همه گیری کرونا گفت: جلسه های خانه رُمان این حوزه از این پس در فضای مجازی برگزار می گردد.

خبرنگاران کرونا؛ خانه رُمان همدان را به فضای مجازی کوچ داد

جهت دریافت خدمات گروه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

تیمور آقامحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: جلسه های تخصصی رمان نویسی از شهریور 1393 تا به امروز به صورت هفتگی و بدون وقفه برگزار می گردد و اعضای آن از بهترین نویسندگان استان و کشور به شمار می فرایند و تا به امروز در زمینه انتشار کتاب و حضور در جشنواره های معتبر ادبی، موفقیت های چشمگیری کسب نموده اند.

وی با اشاره به اینکه بیماری همه گیر کرونا باعث تعطیلی برنامه های فرهنگی شده گفت: این اتفاق نمی تواند میان هنرمندان جدایی بیندازد و از این پس اعضای خانه رمان در فضای مجازی گرد هم می آیند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری همدان اعلام نمود: داستان نویسی برای نویسندگان این دیار امری جدی است و این مهم به صورت مستمر و متنوع برگزار می گردد.

به گفته آقامحمدی آخرین جلسه خانه رمان همدان در امسال روز فردا 26 اسفند 1398 در فضای مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس اجرا می گردد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسید.

رشید حیدری مقدم بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تا به امروز 113 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز بیان کرد: تا به امروز 13 هزار و 938 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 724 نفر فوت نموده و 4 هزار و 590 نفر نیز بهبود یافته اند.

کیانوش جهانپور درباره تعداد افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت شدگان ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1209 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 13 هزار و 938 نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون 4590 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 113 نفر از مبتلایان جدید کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 724 مورد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 763

به "خبرنگاران کرونا؛ خانه رُمان همدان را به فضای مجازی کوچ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا؛ خانه رُمان همدان را به فضای مجازی کوچ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید