دانشگاه پیغام نور واحدهای خود را ساماندهی می نماید

به گزارش ناق، رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: دراین دانشگاه مقوله ای به عنوان تجمیع وجود ندارد اما طبق سیاست وزارت علوم واحد های دانشگاهی ما ساماندهی می شوند.

دانشگاه پیغام نور واحدهای خود را ساماندهی می نماید

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه این دانشگاه طرحی به نام تجمیع ندارد گفت: دانشگاه پیغام نور طبق سیاست وزارت علوم واحدهای دانشگاهی خود را در سراسر کشور ساماندهی می نماید که به صورت مشترک فعالیت های علمی و آموزشی خود را هدفمندانجام دهند.

وی اضافه نمود: برای ساماندهی واحد های دانشگاهی در حال مطالعه هستیم، البته اکنون شاخص هایی را تعریف نموده ایم که باید با توجه به تعداد اعضای هیئت علمی ، دانشجویان هر واحد، امکانات فیزیکی و در نظر دریافت زیر نظام های آموزشی این طرح را اجرا کنیم.

زمانی ادامه داد: یکی از مقوله هایی که در اجرای طرح ساماندهی از اهمیت بسزایی برخوردار است آنالیز موقعیت دانشگاه ها بوده که آیا جزو مناطق محروم قرار می گیرند یا دارای زیر نظام آموزشی یا منطقه استراتژیک هستند،از طرفی با در نظر دریافت پتانسیل هر دانشگاه برای آن ماموریت معین خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: اجرای این طرح احتیاج به زمان زیادی دارد زیرا از یک سو منوط به تصویب آن در ستاد ساماندهی وزارت علوم است و از طرف دیگر باید شورای فرهنگی نیز موافقت کند که در صورت این اتفاق سعی خواهیم کرد این طرح را در امسال به طور کلی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 201

به "دانشگاه پیغام نور واحدهای خود را ساماندهی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیغام نور واحدهای خود را ساماندهی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید