دیدار سیف با روسای بانک های سرمایه گذاری ایتالیا و فرانسه لغو شد

به گزارش ناق، رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لغو سفر روحانی و هیئت همراه به فرانسه گفت: قرار بود در این سفر علاوه بر روسای جمهور و وزاری دو کشور ملاقاتی بین رئیس بانک مرکزی ایران و روسای بانک های سرمایه گذاری ایتالیا و فرانسه برای توسعه همکاری ها انجام گردد.

دیدار سیف با روسای بانک های سرمایه گذاری ایتالیا و فرانسه لغو شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، محسن جلال پور در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لغو سفر رئیس جمهور به فرانسه و ایتالیا اظهار کرد: قرار بود که در این سفر بخش خصوصی نیز همراه دولت باشد همچنین ملاقات های رودررویی بین وزرا و سفرای دو کشور باید برگزار می شد که این سفر لغو شد.

همچنین براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نشست دوم رئیس جمهور دو کشوربا یکدیگر ملاقات و مذاکره می کردند همچنین سیف رئیس بانک مرکزی در این سفر قرار ملاقاتی با بانکهای سرمایه گذاری ایتالیا و فرانسه داشت که به دلیل انجام نشدن این سفر برگزار نشد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه در بسته جدید دولت که برای رشد مالی در نظر گرفته شده است مواردی از آن مربوط به پیشنهادات بخش خصوصی و اتاق بازرگانی است، گفت: ما در این طرح پیشنهادهایی مانند خرید دین برای بنگا ها، تامین بخشی از سود تسهیلات واحدهای تولیدی، شرایط تحریک تقاضا در بازار، پرداخت بخشی از بدهی دولت به پیمانکاران و ورود به کاهش نرخ بهره بانکی مطرح نموده بودیم.

جلال پور یادآور شد: تا زمانی که امکان سرمایه گذاری سایر کشورها فراهم نشده است ضروری است که دولت با چنین بسته های حمایتی از تولیدکنندگان حمایت کند.

وی یادآور شد: از دولت انتظار می رود که به حضور بخش خصوصی در برنامه های کوتاه و میان مدت خود بیشتر توجه کند به طوری که کنفرانس معرفی سرمایه گذاری های نفتی و بالادستی بزودی در کشور برگزار می گردد که انتظار داریم بخش خصوصی بعد از چند دهه در این مراسم حضور داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 542

به "دیدار سیف با روسای بانک های سرمایه گذاری ایتالیا و فرانسه لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار سیف با روسای بانک های سرمایه گذاری ایتالیا و فرانسه لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید