رحیمی: در هیچ یک از اردوها تیم را کامل نداشتیم، حضور لژیونرها در اندونزی هنوز قطعی نشده است

به گزارش ناق، رئیس فدراسیون هندبال گفت: با حضور بازیکنان داخلی اردوها را پیگیری می کنیم اما مطمئن نیستیم که در بازی های آسیایی همه بازیکنان لژیونر را داشته باشیم.

رحیمی: در هیچ یک از اردوها تیم را کامل نداشتیم، حضور لژیونرها در اندونزی هنوز قطعی نشده است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آمادگی و شرایط اردوی تیم ملی هندبال گفت: هفتمین مرحله اردوی تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی 2018 در حال برگزاری است. اردوها به خوبی برگزار شده و مربی نیز به خوبی تمرینات را پیگیری نموده است. در بعضی اردوها همه لژیونرها حضور داشتند و در بعضی از مراحل اردو تعدادشان کمتر و متفاوت بود.

وی اضافه نمود: در هیچ یک از اردوها تیم را کامل نداشتیم. بعضی از باشگاه ها برای حضور لژیونرها جواب نامه نگاری ما را دادند. با حضور بازیکنان داخلی اردوها را پیگیری می کنیم اما مطمئن نیستیم که در جاکارتا همه بازیکنان لژیونر را داریم یا نه.

رحیمی تاکید نمود: هم ما و مربی و هم خود بازیکنان با باشگاه ها مذاکره کردند. بعضی باشگاه ها منتظر قرعه کشی بودند و اعلام کردند که در دور حذفی بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهند. چند باشگاه موافقت خود را برای حضور لژیونرها اعلام کردند اما چند باشگاه هنوز موافقت نکردند اما بازیکنان خودشان گفتند که نطر مثبت آنها را جلب خواهند کرد.

وی توضیح داد: در قطر چند بازیکن را نداریم. بعضی از بازیکنان در جاکارتا به تیم اضافه می شوند.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا معتقد نیستید که با وجود توانمندی فردی هر یک از لژیونرها، عدم تمرین آنها کنار هم کار را سخت می نماید، گفت: با نظر شما موافق هستم اما به هر حال شرایط ما اینگونه است. وقتی همه تیم در کنار هم در اردو باشند و تمرین نمایند شرایط بهتر است و در زمین راحت تر هستند و اگر کنار هم نباشند تیم نمی تواند کیفیت خود را داشته باشد. کوشش می کنیم تا بازیکنان هر چه بیشتر در کنار هم باشند.

رحیمی اعلام نمود: بچه ها تورنمنت قطر را پیش رو دارند و 27 تیر ماه راهی این کشور می شوند. این تورنمنت با حضور 3 تیم برگزار می گردد که هنوز اطلاعی از تیم سوم ندارم. پس از آن وارد تهران می شوند و بعد از چند روز استراحت اردوها را در تهران ادامه و راهی اندونزی می شوند.

وی در مورد تیم جوانان و حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با وجود مسائل زیاد اقتصادی و در شرایطی که نتوانستیم ارز بگیریم تیم را اعزام کردیم.

رئیس فدراسیون در مورد شانس جوانان برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا یادآور شد: در بازی اول نتیجه خوبی گرفتند البته من بازی را ندیدم و نمی دانم سایر رقبا چگونه هستند. در مسابقات رده جوانان تیم ها همواره ناشناخته هستند. بازی ژاپن و بحرین و کره را ندیدم و نمی دانم در چه سطحی هستند. سعی می کنم در ادامه مسابقات در کنار تیم باشم.

وی درخصوص حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: برای اندونزی هیچ مشکل اقتصادی نداریم و همه چیز خوب است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 456

به "رحیمی: در هیچ یک از اردوها تیم را کامل نداشتیم، حضور لژیونرها در اندونزی هنوز قطعی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: در هیچ یک از اردوها تیم را کامل نداشتیم، حضور لژیونرها در اندونزی هنوز قطعی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید