سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به حامیان چالش دانشجویی 50-50 پیوست

به گزارش ناق، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به حامیان چالش دانشجویی پنجاه ـ پنجاه پیوست.

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به حامیان چالش دانشجویی 50-50 پیوست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، چالش fifty fifty یک جنبش جهانی برای کاهش اثرات اقتصادی همه گیری ویروس کرونا بر افرادی است که با کاهش یا قطع درآمد روبه رو شده اند.

شرکت نمایندگان در این چالش 50 درصد از درآمد یک هفته یا یک ماه خود را به انتخاب خود با یک یا چند نفر که درآمدشان تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا قرار گرفته است، تقسیم می نمایند در سرانجام اطلاعات خود را در سایت www.5050.org ثبت می نمایند.

مصطفی حسین پور، در خصوص این چالش در اولین مجمع هماهنگی این چالش با اشاره به پیوستن سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گفت: ظرفیت های داوطلبانه دانشجویی فعال شده است و تعداد مناسبی از دانشجویان متخصص در حوزه های متنوع برای مشارکت در اطلاع رسانی این جنبش دانشجویی حضور پیدا نموده اند.

دبیر این چالش ادامه داد: چالش 5050 به عنوان یک حرکت مردمی مقیاس پذیر و غیرمتمرکز، به مانند بسکمک از احکام و آموزه های اسلامی، بدون تحمیل بار اقتصادی بر دولت ها و بدون احتیاج به امکانات لجستیکی و فارغ از نگرانی های بهداشتی، امکان کمک رساندن به افراد آسیب دیده و فراگیر شدن در سطح جهان را دارد.

حسین پور توضیح داد: به همین دلیل نخستین مجمع هماهنگی چالش پنجاه پنجاه از سوی جمعی از دانشجویان در قالب دبیرخانه چالش پنجاه - پنجاه به میزبانی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار گردید.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دبیر این چالش با تشریح فعالیت های انجام شده از زمان شکل گیری هسته اولیه این جنبش دانشجویی، راستا پیش رو و احتیاجهای این حرکت اجتماعی گفت: ظرفیت های داوطلبانه دانشجویی فعال شده است و تعداد مناسبی از دانشجویان متخصص در حوزه های متنوع برای مشارکت در اطلاع رسانی این جنبش دانشجویی حضور پیدا نموده اند و این حرکت اجتماعی به برکت حضور پرشور دانشجویان، روز به روز بالغ تر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1075

به "سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به حامیان چالش دانشجویی 50-50 پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به حامیان چالش دانشجویی 50-50 پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید