سلطانی فر: پرسپولیس قطعاً قهرمان می گردد، یک ملت پشت این تیم است

به گزارش ناق، وزیر ورزش و جوانان گفت: قطعاً پرسپولیس برنده بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا می گردد و قهرمان خواهد شد.

سلطانی فر: پرسپولیس قطعاً قهرمان می گردد، یک ملت پشت این تیم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر که برای تماشای فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در سالن شهید ابراهیم هادی حضور داشت، در سرانجام این مسابقات گفت: در دوران شیوع کرونا خوشبختانه توانسته ایم بسیاری از لیگ ها در رشته های مختلف را برگزار کنیم. لیگ های بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال، فوتبال در حال برگزاری است. خوشبختانه با هماهنگی و تدابیر خوب مسئولان فدراسیون کشتی نیز لیگ فرنگی و آزاد برگزار گشت. ما در آستانه المپیک هستیم و هرچقدر که برگزاری این لیگ ها و مسابقات به تاخیر بیفتد، مطمئناً می تواند تاثیرات منفی برای ما ایجاد کند. برگزاری این لیگ ها و مسابقات می تواند به آمادگی ورزشکاران یاری زیادی کند. در واقع آنها می توانند تنه به تنه بزنند و کشتی بگیرند و آمادگی خود را بسنجند و مربیان هم ارزیابی داشته باشند و انشالله همه لیگ ها بتواند یاری کند که ما در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان، یعنی المپیک بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره پیش بینی اش از ملاقات پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز شنبه برگزار خواهد شد، گفت: قطعاً پرسپولیس برنده این بازی می گردد و قهرمان خواهد شد. ما یک ملت را پشت پرسپولیس داریم و به امید خدا بعد از 27 سال که نتوانستیم قهرمان باشگاه های آسیا شویم و با وجود داشتن سه نماینده در فینال یعنی ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس در سال های گذشته، الان وقتش رسیده است که به امید خدا قهرمان آسیا شویم.

وزیر ورزش و جوانان درباره سطح برگزاری رقابت های لیگ کشتی با دوران شیوع کرونا بیان نمود: علی رغم محدودیت هایی که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی وجود داشت، من به مسئولان فدراسیون کشتی تبریک می گویم که با کوشش بسیار زیاد و هماهنگی زیادی که داشتند، توانستند مسابقات را با کیفیت بالا برگزار نمایند و تا جایی هم که امکان داشت، پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و قطعاً این اهتمامی که برای برگزاری این لیگ وجود داشت، می تواند ما را در آماده سازی بچه ها برای المپیک یاری کند. بچه ها نسبت به سه، چهار ماه قبل خیلی بهتر کشتی می گیرند، هرچند که اعتقاد دارم هنوز که هنوز است، با شرایط آرمانی و ایده آلشان فاصله دارند. برگزاری لیگ ها و اردوها می تواند ما را یاری کند تا در المپیک حضور مقتدرانه ای داشته باشیم.

سلطانی فر درباره برنامه اش در حمایت بیشتر از کشتی و کشتی گیران بیان نمود: ما در مجموع همه امتیازات و امکانات و شرایطی را که در قالب ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک پیش بینی می کردیم، کوشش کردیم تا بهترین امکانات را فراهم کنیم تا آنها اردوهای خوبی داشته باشند. تک تک کشتی گیران را می توانیم حمایت کنیم. حتی گاهی پیش می آید که آنها می آیند تا مسائلشان را حل و فصل کنیم تا انشالله بدون دغدغه خاطر و مسائل معیشتی بتوانند اردوهای خود را برگزار نمایند و آماده مسابقات شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1340

به "سلطانی فر: پرسپولیس قطعاً قهرمان می گردد، یک ملت پشت این تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: پرسپولیس قطعاً قهرمان می گردد، یک ملت پشت این تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید