فریب شیطانی با نسخه ضد کرونا

به گزارش ناق، پلیس مرکز در پی مرد شیطان صفتی است که به بهانه فروش نسخه دوری از بیماری کرونا دختر جوانی را ربوده و بعد از تجاوز، اموالش را سرقت کرده است.

فریب شیطانی با نسخه ضد کرونا

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، روزهای پایانی هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم ربایی، تجاوز و سرقت اموالش شکایت کرد.

پس از این شکایت، با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت: در یک شرکت در غرب تهران کار می کردم. چند ماه پیش مقابل محل کارم منتظر تاکسی بودم که راننده ای مقابلم توقف کرد و با گفتن مقصدم سوار شدم. می گفت که مدیر یک شرکت لوازم آرایشی- بهداشتی است و با هم دوست شدیم. یک روز به من گفت از رمالی نسخه دوری از بیماری کرونا خریده که باعث شده او و خانواده اش به این بیماری مبتلا نشوند و مرا هم تشویق کرد از آن نسخه بخرم. فریب خورده و 10میلیون تومان به وی پرداختم و برایم آن نسخه را گرفت اما من و دو عضو خانواده ام به بیماری کرونا مبتلا شدیم و حتی مدتی در بیمارستان بستری بودیم. به آن مرد زنگ زدم و اعتراض کردم. او مدعی شد باید نسخه های دوم و سوم را می خریدم و الان جان من و خانواده ام در خطر است. دوباره فریبش را خورده و با او برای خرید نسخه همراه شدم که در میان راه تغییر جهت داد و به ساختمان نیمه کاره ای رفت و در آنجا با تهدید و کتک مرا آزار داد. بعد هم پول و طلاهایم را سرقت کرد. من را همان جا رها کرد و گریخت. با کمک یک راننده عبوری به بیمارستان رفتم.

پس از این شکایت، تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

گروه حوادث روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1662

به "فریب شیطانی با نسخه ضد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریب شیطانی با نسخه ضد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید