ماشین قاتل کرونا ساخته شد

به گزارش ناق، خبرنگاران : دستگاهی ابداع شده که هوای اطراف را به درون می مکد و با استفاده از نور فرابنفش آن را پاکسازی می کند.

ماشین قاتل کرونا ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، یک شرکت الکترونیکی به نام دینامیکز از یک ماشین قاتل ویروس کرونا رونمایی کرده که جرم ها را می مکد و با اشعه مافوق بنفش آنها را نابود می کند.

ماشین مذکور نانو ویو نام گرفته و قادر است 99 درصد ویروس مذکور را در کمتر از دو هزارم ثانیه از بین ببرد. این دستگاه شامل 4 موتور است که می تواند 300 لیتر هوا را به داخل بکشد و هوای عاری از ویروس کرونا را تا فاصله 10 فوتی خود منتشر کند.

این شرکت فناوری همچنین نخستین لامپ UV-C کاملا انعطاف پذیر جهان را ابداع کرده که به طور فیزیکی در دستگاه منقبض می شود تا اشعه فرابنفش با شدت بیشتری فراهم کند. دستگاه نانوویو با قیمت 3450 دلار درآمریکا عرضه شده است.

محققان سازنده دستگاه آن را با همکاری دانشگاه تگزاس و دانشگاه کلورادو آزمایش کرده اند. این دستگاه در آزمایش ها 99.99907 درصد از ویروس کرونا را غیر فعال کرد.

Dynamics همچنین اولین لامپ UV-C کاملاً انعطاف پذیر جهان را طراحی کرده است که به طور فیزیکی در دستگاه منقبض شده است تا اشعه ماورا بنفش با شدت بسیار بالا را فراهم کند. Nanowave با قیمت 3450 دلار در هر واحد در ایالات متحده در دسترس است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1262

به "ماشین قاتل کرونا ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین قاتل کرونا ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید