موفقیت واکسن کرونا در استرالیا

به گزارش ناق، نتایج اولیه آزمایش های بالینی واکسن توسعه یافته توسط دانشگاه کوئینزلند حاکی از آن است که این واکسن می تواند آنتی بادی های بالایی در جهت خنثی سازی ویروس فراوری نماید.

موفقیت واکسن کرونا در استرالیا

سازمان ائتلاف برای نوآوری های آمادگی اپیدمی (CEPI) با شرکت بیوتکنولوژی استرالیا CSL برای توسعه واکسن کرونا که توسط دانشگاه کوئینزلند طراحی شده، همکاری می نماید. واکسن آزمایشی کرونا طی مدت زمان 6 هفته توسط محققان دانشگاه کوئینزلند و با استفاده از نخستین فناوری گیره مولکولی در دنیا ساخته شده است.

سازمان ائتلاف برای نوآوری های آمادگی اپیدمی با دانشگاه استرالیا برای توسعه، ساخت و توزیع دنیای واکسن کووید 19 همکاری می نماید.

فاز اول آزمایشات انسانی واکسن مذکور قرار است اوایل ماه جولای انجام گردد. محققان استرالیایی برای توسعه واکسن ویورس کرونا از فناوری گیره مولکولی استفاده کردند؛ گیره ها برای حفظ شکل پیچیده و در حال تغییر پروتئین اسپایک طراحی شده تا سیستم ایمنی بدن انسان بتواند آن را شناسایی نموده و سپس نابود کند و درنهایت به سیستم ایمنی بدن اجازه می دهد تا به طور موثرتری پاسخ دهد.

نتایج اولیه آزمایش های بالینی واکسن توسعه یافته توسط دانشگاه کوئینزلند حاکی از آن است که این واکسن می تواند آنتی بادی های بالایی در جهت خنثی سازی ویروس فراوری نماید.

هالتون گفت: ما کاملاً متمرکز بر فراوری واکسن هایی هستیم که در سطح دنیای قابل دسترسی باشد. ایمن سازی کسانی که بیشترین احتیاج به آن را دارند، صرف نظر از این که در کدام کشور قرار دارند، سریع ترین راه برای انتها دادن به بیماری همه گیر کووید 19 است.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1005

به "موفقیت واکسن کرونا در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت واکسن کرونا در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید