نارضایتی اهالی شهریار از ترافیک سه راه شهریار و تکمیل نشدن پل زیر گذر فتح

به گزارش ناق، نماینده مردم شهریار در شورای اسلامی استان تهران با اشاره به گلایه مردم شهرستان شهریار برای عدم تکمیل پروژه پل زیر گذر فتح، گفت: اهالی شهریار بعلاوه از ترافیک سه راه شهریار نارضایتی دارند.

نارضایتی اهالی شهریار از ترافیک سه راه شهریار و تکمیل نشدن پل زیر گذر فتح

اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه متاسفانه یکی از مسائلی که در شهرستان شهریار با آن دست و پنجه نرم می کنیم عدم تکمیل تصفیه خانه در شاهد شهر است، گفت: این تصفیه خانه باید به وسیله یک بودجه کلان کشوری راه اندازی گردد تا مسائل فاضلاب شهری شهریار را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ترافیک سه راه شهریار به یکی از معضلات مردم این شهرستان بدل شده، اظهار کرد: برای حل این مشکل پل زیر گذر فتح به وسیله شهرداری تهران و بعلاوه فرمانداری شهرستان در حال احداث است که متاسفانه فرایند تکمیل این پل طول کشیده اما دقت کنید که هر چقدر این زمان بیشتر گردد، مسائل ترافیکی مردم را بیشتر می نماید، بگونه ای که عصرها سکنه شهریار که از تهران به خانه هایشان بر می گردند بیش از یک ساعت در این منطقه یک کیلومتری می مانند.

اسماعیل زاده با تاکید بر اینکه 100 درصد مردم شهریار از عدم تکمیل این پروژه گلایه دارند، اضافه نمود: مردم از عدم تکمیل این پل بسیار گلایه مند هستند و با صحبت هایی که با نمایندگان شورای شهر تهران انجام شده قول دادند که هر چه سریعتر موانع تکمیل این پروژه را برطرف نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1887

به "نارضایتی اهالی شهریار از ترافیک سه راه شهریار و تکمیل نشدن پل زیر گذر فتح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی اهالی شهریار از ترافیک سه راه شهریار و تکمیل نشدن پل زیر گذر فتح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید