نخبگان نظراتشان را درباره جزئیات طرح حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه نمایند

به گزارش ناق، عضو کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از جوسازی های اجرا شده علیه مصوبه این کمیسیون گفت: فعلا کلیات تصویب شده است، لذا نخبگان نظراتشان را در این حوزه به کمیسیون ارائه نمایند.

نخبگان نظراتشان را درباره جزئیات طرح حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه نمایند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی با ارائه تذکر آیین نامه ای به استناد بند 11 ماده 22 قانون آیین نامه داخلی مجلس، به اظهارات نماینده مردم بستان آباد در مورد شکل فعالیت کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و تصویب کلیات این طرح واکنش نشان داد و گفت: در این کمیسیون نمایندگانی از همه کمیسیون های مجلس حضور دارند و تا به امروز 48 جلسه سنگین و تخصصی تشکیل شده است.

وی اضافه نمود: این جلسات با حضور دولت، پلیس فتا، مرکز پژوهش ها، مرکز ملی فضای مجازی و فعالان بخش خصوصی در حوزه کسب و کار های دیجیتال برگزار شده و جلسات غالبا آنلاین بوده و مردم توانسته اند مباحث را از نزدیک بشنوند.

عضو کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از بعضی اظهارات مطرح شده درباره این طرح گفت: هیأت رئیسه مجلس باید از عملکرد کمیسیون دفاع کند؛ در جلسه امروز فقط کلیات طرح رأی آورده و این فضاسازی های رسانه ای علیه مجلس درست نیست.

الهیان تأکید کرد: بعد از این، جزئیات طرح در دستورکار قرار می گیرد و نخبگان و فعالان حوزه کسب و کار های مجازی می توانند نظراتشان را به کمیسیون ارائه دهند، لذا هنوز چیزی نهایی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: اجازه ندهید کسانی که دنبال حاشیه سازی هستند، وقت مجلس را بگیرند؛ اعضای کمیسیون بالاتفاق نسبت به توهین های اجرا شده اعتراض و گلایه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2026

به "نخبگان نظراتشان را درباره جزئیات طرح حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "نخبگان نظراتشان را درباره جزئیات طرح حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه نمایند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان نظراتشان را درباره جزئیات طرح حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید