هموطنان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام در گرجستان بپرهیزند

به گزارش ناق، سفارت ایران در تفلیس با اشاره به بروز بعضی ناآرامی ها در گرجستان به هموطنان ایرانی مقیم و مسافران توصیه کرد از هرگونه حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری نمایند.

هموطنان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام در گرجستان بپرهیزند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت ایران در تفلیس با اشاره به بروز بعضی ناآرامی های اجتماعی در گرجستان اطلاعیه ای را خطاب به شهروندان ایرانی مقیم این کشور و هموطنانی که قصد سفر به گرجستان را دارند صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:با توجه به بروز بعضی نا آرامی های اجتماعی که در روزهای اخیر در تفلیس به وقوع پیوسته است، از شهروندان ایرانی مقیم در گرجستان و یا افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند درخواست می گردد ضمن توجه جدی و رعایت قوانین و مقررات کشور گرجستان، از هرگونه حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری نمایند.

اعتراضات چندین هزار نفری در جلوی مجلس گرجستان و کوشش مخالفان برای ورود به مجلس، به درگیری بین معترضان و نیروهای پلیس این کشور منجر شد که در نتیجه تعدادی از جمله نیروهای پلیس زخمی شده و ده ها نفر هم بازداشت شدند.

تجمع مردم در مقابل مجلس گرجستان عصر دیروز (پنج شنبه) شروع شد. این افراد خواهان برکناری وزیر کشور و رئیس مجلس گرجستان شدند. پس از آن گروهی از معترضان کوشش کردند تا به ساختمان مجلس حمله نمایند و در نهایت نیروهای انتظامی مجبور به دخالت شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 239

به "هموطنان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام در گرجستان بپرهیزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هموطنان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام در گرجستان بپرهیزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید