واکنش سخنگوی دولت به اظهارنظر مقام وزارت کار درباره فروش جزایر: هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند، از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید

به گزارش ناق، هیئت وزیران دستگاه های اجرایی را مجاز دانست تا اموال خود را به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان به بصورت امانی در اختیار آنان قرار دهند.

واکنش سخنگوی دولت به اظهارنظر مقام وزارت کار درباره فروش جزایر: هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند، از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید

بهادری گفت؛ هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید.

علی بهادری سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مسائل صندوق های بازنشستگی گفت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می نماید. ما در خانه ها، خانواده ها و مدارس مان آموختیم که بگوییم جان مان فدای وطن.

وی اظهار داشت: هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم حرف نزند.

موافقت دولت با افزایش حقوق بازنشستگان

بهادری جهرمی بعلاوه گفت: هیئت وزیران با افزایش حقوق بازنشستگان مطابق قانون کار موافقت کرد. از این پس بخشداری ها، شهرداری ها و استانداری ها موظفند از شوراهای بخش، شهر و استان در سقف امکانات خودشان حمایت نمایند.

وی ادامه داد: هیئت وزیران دستگاه های اجرایی را مجاز دانست تا اموال خود را به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان به بصورت امانی در اختیار آنان قرار دهند.

سخنگوی دولت بیان داشت: لیست کالاهای اساسی، دارو و شیرخشک اطفال که مشمول کاهش حقوق گمرگی از 4 به یک درصد در هیئت دولت تصویب شد.

وی اظهار داشت: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به مقدار افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال 1402 موافقت کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2194

به "واکنش سخنگوی دولت به اظهارنظر مقام وزارت کار درباره فروش جزایر: هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند، از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید" امتیاز دهید

3 کاربر به "واکنش سخنگوی دولت به اظهارنظر مقام وزارت کار درباره فروش جزایر: هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند، از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی دولت به اظهارنظر مقام وزارت کار درباره فروش جزایر: هر فرد و سازمانی که مشکل مالی دارد از جیبش هزینه کند، از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید