تاکید تاکایف بر بقای نظام ریاستی در قزاقستان

به گزارش ناق، رئیس جمهور قزاقستان در نخستین جلسه شورای ملی اعتماد اجتماعی این کشور بر ضرورت بقای نظام ریاستی تاکید نمود.

تاکید تاکایف بر بقای نظام ریاستی در قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، قاسم ژامرت تاکایف رئیس جمهور قزاقستان در نخستین جلسه شورای ملی اعتماد اجتماعی بر ضرورت بقای نظام ریاستی در این کشور تاکید نمود.

وی در این خصوص گفت: اطمینان دارم که قزاقستان باید به عنوان یک کشور با نظام ریاستی باقی بماند، اما مجلس باید صندلی شایسته خود را در سیستم سیاسی به دست آورد.

تاکایف ادامه داد: هدف از اصلاح قانون تنها بهبود انتخابات نیست بلکه مجلس در چارچوب قوانین نقش موثری را در تصویب مهم ترین تصمیمات دولت ایفا نماید.

وی در ادامه بر ضرورت راه اندازی مجدد سیستم اجتماعی و فعالیت اقتصاد ملی به نفع افزایش واقعی رفاه همه شهروندان این کشور تاکید نمود.

تاکایف گفت: زمان انگیزه بخشیدن به رقابت های سیاسی، تقویت حضور شهروندان در زندگی سیاسی و توسعه یک سیستم چند حزبی در کشور فرا رسیده است.

وی اضافه نمود: دولت موظف است به صدای شهروندان خود گوش دهد.

تاکایف در ادامه با اشاره به پیشنهاد اعضای شورای ملی اعتماد اجتماعی در خصوص گسترش همه جانبه حکومت باز در این کشور، بر ضرورت گذار به استانداردهای جدید مدیریت فرهنگی تاکید نمود.

وی توضیح داد: برنامه حکومت باز امکان خدمت رسانی مقامات محلی را بهتر و موانع میان مردم و کارمندان دولتی را رفع می نماید.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 340

به "تاکید تاکایف بر بقای نظام ریاستی در قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید تاکایف بر بقای نظام ریاستی در قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید