جاماندگان یارانه برای ثبت نام چه نمایند؟

به گزارش ناق، به گزارش تجارت نیوز، از خرداد سال جاری و با تصویب هیات وزیران قرار شد که به متقاضیان دریافت یارانه نقدی و معیشتی فرصتی داده گردد تا ثبت نام نمایند.

جاماندگان یارانه برای ثبت نام چه نمایند؟

تاکید رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روی یاری به معیشت خانوارها بحث ثبت نام از جاماندگان یارانه را داغ کرد.

چند روز قبل پیگیری های خبرنگاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی از این بود که متقاضیان دریافت یارانه نقدی و معیشتی می توانند مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند.

بعلاوه در مورد روش ثبت نام هم گفته شد که افراد باید به سامانه حمایت معیشت به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir/ مراجعه نمایند. افراد باید در این سامانه روی گزینه ثبت خانوار تازه کلیک نمایند و اطلاعات خود را وارد نمایند تا پیش ثبت نام انجام گردد.

اما به نظر می رسد پس از انتشار این خبر و وقتی متقاضیان زیادی برای ثبت نام به این سامانه مراجعه نموده اند درگاه های ثبت نام بسته شده و افرادی که یارانه بگیر هستند فقط می توانند شرایط خود را مشاهده نمایند.

سایت که مدام ارور می دهد … آنتم سر ِ شماره امنیتی آخر که کد است و باید وارد کنی … نمی خواهید بدهید : خب ندهید … ولی سر کار نگذارید.

اگه سایت باز باشه خوبه برای سهام عدالت هم فکری کنن که هیچ عدالت درای مملکت نیست همش ظلم ودزدی

اصلا گزینه ثبت نام تازه نداره آخه پس جا مانده ها از سال 92 چه نماینددولت هم هر چه یاری معشتی دار به وسیله شما ره حسا ب یارانه انجام میده

چندین با کد امنیتی نوشتم ولی هیچ ترتیب اثر نداد فکر کنم سرکاری هستش

وارد سامانه که می شویم اطلاعات خواسته شده که پر می کنیم با اطمینان ، پیغام میده که اطلاعات نا معتبر می باشد ،باید چه کار کنیم که این پیغام نده

قبل از اینکه این خبر پخش بشه، گزینه ثبت نام در این سایت بود، ولی الآن حذف شده تا احساسات مردم به سخره گرفته بشه

در واقع این سامانه فعلا کارایی ندارد، چرا که وقتی فردی یارانه بگیر است، نیازی به این سازمانه ندارد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1737

به "جاماندگان یارانه برای ثبت نام چه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاماندگان یارانه برای ثبت نام چه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید