دولت بایدن تحریم های سزار علیه سوریه را ادامه می دهد

به گزارش ناق، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید نمود، دولت رئیس جمهور جو بایدن در اجرای قانون تحریم های سوریه موسوم به سزار که در سال 2019 اعمال شد، اهمال نخواهد ورزید.

دولت بایدن تحریم های سزار علیه سوریه را ادامه می دهد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط چاپ لندن گفت، دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به اجرای قانون سزار که دولت قبلی در سال 2019 پس از رای گیری در کنگره آن را تصویب و در سال 2020 اجرایی کرد، پایبند خواهد بود.

وی مدعی شد، دولت بایدن، فرایند دیپلماتیک تسهیل اقدامات بشردوستانه و امدادی را برای دستیابی به یک راه چاره مسالمت آمیز در کشور جنگ زده سوریه حفظ خواهد نمود.

این مقام وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد، دولت جدید مساله مهمی را در اجرای قانون به عهده گرفته است تا خطوط تجاری، یاری ها یا فعالیت های بشردوستانه مردم سوریه هدف قرار نگیرد. قطعا قانون سزار اشخاص یا نهادهای حامی بشار اسد که مانع حل و فصل سیاسی و مسالمت آمیز درگیری ها می شوند، را هدف قرار می دهد.

به همین دلیل، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت، دولت جدید آمریکا کوشش های خود را برای پیشبرد حل و فصل سیاسی در سوریه با هدف سرانجام دادن به جنگ داخلی ادامه خواهد داد و این امر به وسیله رایزنی نزدیک با متحدان و شرکای واشنگتن در سازمان ملل انجام می گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1429

به "دولت بایدن تحریم های سزار علیه سوریه را ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت بایدن تحریم های سزار علیه سوریه را ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید