رباتی که به پرستاران شاغل در بخش های کرونا یاری می نماید

به گزارش ناق، بیمارستان دانشگاه مستر میزریکوردیا در دوبلین از نرم افزاری جدید استفاده می نماید که وقت آزاد بیشتری برای پرستاران شاغل در بخش های بیماران مبتلا به کویید 19 فراهم می نماید.

رباتی که به پرستاران شاغل در بخش های کرونا یاری می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، بیمارستان دانشگاه مستر میزریکوردیا در دوبلین از نرم افزاری جدید استفاده می نماید که وقت آزاد بیشتری برای پرستاران فراهم و به آنها یاری می نماید تا به میزان بیشتری برای بیماران مبتلا به کویید 19 وقت صرف نمایند.

شرکت نرم افزاری UiPath سیستمی را ابداع نموده که فرایند های کند در سیستم های خدمات درمانی را تسریع می نماید و به دنبال آن وقت آزاد بیشتری برای پرستاران مهیا می گردد.

بیمارستان دانشگاه Mater Misericordiae در دوبلین اکنون ربات هایی دارد که به سرعت وظایف اداری و رایانه ای را انجام می دهند که پرستاران به طور معمول باید وقت زیادی را برای انجام دادن آنها اختصاص می دادند.

امید است با فراهم کردن زمان بیشتر برای پرستاران، آنها بتوانند زمان بیشتری در کنار بیماران مبتلا به COVID-19 که شرایط بحرانی دارند را سپری نمایند.

توسعه دهندگان نرم افزار در UiPath سیستمی را توسعه داده اند که باعث سرعت بخشیدن به فرآیندهای غالباً دست و پا گیر در سیستم مراقبت های بهداشتی می گردد.

این فناوری همچنین فرایند تجزیه و تحلیل و اطلاع رسانی نتایج آزمایش COVID-19 را به بیماران و سازمان های مختلف در سراسر دنیا سرعت خواهد بخشید.

جینی جری مدیر بخش پرستاری، کنترل و جلوگیری از عفونت در این بیمارستان می گوید: به یاری این نرم افزار جدید که مانند ربات عمل می نماید، وقت آزادتری برای کادر درمانی مهیا می گردد؛ روزانه 30 درصد از وقت پرستاران صرف فعالیت های اداری می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 871

به "رباتی که به پرستاران شاغل در بخش های کرونا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی که به پرستاران شاغل در بخش های کرونا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید