شرکت داروپخش سلسله به بهره برداری رسید

به گزارش ناق، شرکت داروپخش شهرستان سلسله روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی بهره برداری شد.

شرکت داروپخش سلسله به بهره برداری رسید

مشاور سازمان غذا و داروی کشور گفت: گردش اقتصادی شرکت داروپخش برای بانک های شهرستان سالانه بیش از 240 میلیارد تومان است.

فرید باقری گفت: با پیگیری های یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت های شستا امروز شاهد راه اندازی یکی از برترین شرکت های داروپخش غرب کشور در شهرستان سلسله هستیم.

او با اشاره به مسائل کشور درخصوص نداشتن پالایشگاه خون و احتیاج به یاری گرفتن از کشور های دیگر در این زمینه، اضافه کرد: نماینده سلسله و دلفان در مجلس با استفاده از ظرفیت های شستا در پی ایجاد پالایشگاه خون با حجم سرمایه گذاری اولیه 200 میلیون دلار در شهرستان سلسله است که چنانچه محقق گردد احتیاج کل کشور را نیز رفع خواهد نمود.

فرماندار سلسله نیز با اشاره به مسئله کمبود دارو و مسائلی که در کشور ایجاد شده است، اضافه کرد: با بهره برداری از شرکت داروپخش سلسله علاوه بر احتیاج دارویی لرستان، استان های همجوار نیز می توانند از برکات آن بهره مند شوند.

مسلم مرادی اعلام کرد: باید از تمامی امکانات و ابزار های موجود شهرستان برای حفظ و توسعه این مجموعه استفاده گردد.

در آیین افتتاح این طرح که ساخت آن سال 99 شروع و با بیش از 100 میلیارد تومان هزینه در شهرک صنعتی الشتر به بهره برداری رسیده است جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی حضور داشتند.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2082

به "شرکت داروپخش سلسله به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت داروپخش سلسله به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید