شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر رسید

به گزارش ناق، افزایش قابل توجه تعداد بیماران روزانه مبتلا به ویروس کرونا در کشور هند باعث تثبیت صندلی این کشور در رده سوم تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر رسید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ایندیا تودی، وزارت بهداشت هند به صورت رسمی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این کشور را یک میلیون و 535 هزار و 335 نفر اظهار داشت.

همچنین طبق آمارهای رسمی تا کنون 34252 هندی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و رکورد زنی های این ویروس در هند همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر ایالت های جنوبی هند که این روزها با تعداد بیشتری از بیماران کرونایی روبرو هستند باز هم در آستانه قرنطینه کامل قرار گرفتند.

با این حال مسئولین هندی کوشش می نمایند با مانور دادن روی تعداد افرادی که سلامتی خود را به دست آورده اند مانع قرنطینه سراسری در تمام کشور شوند.

به نظر می رسد قرنطینه سراسری در ابتدای شیوع بیماری کرونا مسائل مالی فراوانی به دولت دهلی نو تحمیل نموده است و نارندرا مودی دیگر قصد ندارد قرنطینه سراسری در کشور را ادامه دهد.

با این حال امید دولت دهلی نو به ساخته شدن واکسن بیماری کرونا همچنان وجود دارد و دانشمندان این کشور در حال کار روی این واکسن هستند.

قرنطینه سراسری در هند بیشترین آسیب را به قشر ضعیف جامعه و به خصوص کارگران مهاجر و روزمزد زده بود که مدت ها نتوانسته بودند فعالیت مالی داشته باشند و بسیاری از آنها در کلان شهر ها محصور شده بودند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1080

به "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید