شهروندان تهرانی انتظار رسیدگی بدون اغماض تخلفات در شهرداری تهران را دارند

به گزارش ناق، تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران به لزوم اجرای جزء 12 و 13 بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال اقتصادی منتهی به 29 اسفند 93 تاکید نمود.

شهروندان تهرانی انتظار رسیدگی بدون اغماض تخلفات در شهرداری تهران را دارند

مجید فراهانی، در دویست و نود و سومین جلسه شورا گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضا شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره لزوم اجرای جزء 12 و 13 بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال اقتصادی منتهی به 29/12/1393 تذکر می دهم.

فراهانی تاکید نمود: شورای اسلامی شهر تهران در اجرای بند ج ماده 44 آیین نامه اقتصادی شهرداریها و بند 30 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال اقتصادی منتهی به 29/12/1393 را در 241 جلسه علنی خود آنالیز و تصویب کرد. بر اساس این مصوبه شهرداری تهران موظف شده بود با عنایت به عدم تسلیم اظهارنامه اقتصادیاتی سال 1393 از سوی مدیران وقت سازمان که سبب ایجاد بدهی اقتصادیاتی برای سازمان شده است و تخلف مدیران وقت از اجرای تبصره دوم ماده 119 قانون اقتصادیات های مستقیم، پرونده متخلفین را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران ارسال نموده تا برابر مقررات با ایشان برخورد شود، ضروری است گزارش نتیجه اقدامات به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

وی گفت: نسبت به معرفی مدیران وقت سازمان که در انجام وظایف قانونی تعلل و یا اقدام غیر قانونی مرتکب شده اند به دستگاه قضایی اقدام شود.

عضو شورای شهر تهران عنوان نمود: متاسفانه تا کنون شاهد اقدام برای اجراء این تکالیف از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

فراهانی گفت: شهروندان معزز تهرانی از مدیریت شهری انتظار رسیدگی بدون اغماض به تخلفات در شهرداری تهران را دارند که ضروری است در پاسخ به مطالبه شهروندان، جناب آقای دکتر حناچی؛شهردار تهران برای اجرای تکالیف مقرر در مصوبات گزارشات حسابرسی در اسرع وقت اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1627

به "شهروندان تهرانی انتظار رسیدگی بدون اغماض تخلفات در شهرداری تهران را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان تهرانی انتظار رسیدگی بدون اغماض تخلفات در شهرداری تهران را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید