فروش عمده مرغ گرم در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع است

به گزارش ناق، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: فروش عمده مرغ گرم در واحدهای صنفی مواد پروتئینی، سوپرمارکت و فروشگاه های موادغذایی ممنوع است.

فروش عمده مرغ گرم در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع است

علی تهوری، امروز پنج شنبه 5 فروردین به رسانه های گروهی گفت: مراکز عرضه مستقیم و واحدهای صنفی مواد پروتئینی، سوپرمارکت و فروشگاههای مواد غذایی که از کشتارگاه ها مرغ گرم کشتار روز را تحویل و عرضه می نمایند مجاز به فروش عمده مرغ گرم نیستند.

به گزارش خبرنگاران، معاون بازرسی و حمایت از مصرف نمایندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه مرغ تحویلی به واحدهای عرضه نماینده مرغ برای تامین احتیاج مردم است، اضافه نمود: واحدهای صنفی مجاز به فروش به سایر شبکه ها نیستند و در صورت مشاهده، فرد صنفی متخلف به اتهام عرضه خارج از شبکه به تعزیرات معرفی می گردد.

وی گفت: براین اساس، روز گذشته و با اعلام یکی از شهروندان به ستاد خبری 124 و با پیگیری و هماهنگی های انجام شده، بازرسان سازمان پیروز به شناسایی و توقیف خودروی حمل 200 کیلو گرم مرغ گوشت گرم شدند.

تهوری با بیان اینکه مرغ گرم در حال حمل با همکاری نیروهای انتظامی در بازار روز بین مردم توزیع شد، اضافه نمود: پرونده متخلف به ارزش 40 میلیون و 460 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی گردید.

وی از مردم استان خواست در صورت فروش مرغ در حجم عمده مراتب را به سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت معدن و تجارت اعلام نمایند تا با متخلفان برخورد گردد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف نمایندگان سازمان صمت خراسان جنوبی بیان نمود: همچنین روز گذشته خودروی حمل 200 کیلوگرم گوشت مرغ گرم در بیرجند به علت عرضه مرغ خارج از شبکه توقیف شد.

وی ادامه داد: با اعلام یکی از شهروندان به ستاد خبری 124 و با پیگیری های انجام شده، بازرسان این سازمان خودروی حامل 200 کیلوگرم مرغ گوشت گرم را در بیرجند که خارج از شبکه اقدام به توزیع نموده بود، شناسایی و توقیف کردند.

تهوری یادآور شد: پس از توقیف خودرو، مرغ گرم در حال حمل با همکاری نیروهای انتظامی در بازار روز بین مردم توزیع شد که در این رابطه پرونده متخلف به ارزش 40 میلیون و 460 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1515

به "فروش عمده مرغ گرم در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش عمده مرغ گرم در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید