فروش واکسن کرونا توسط هلال احمر ️تکذیب شد

به گزارش ناق، تهران (پانا) - سخنگوی جمعیت هلال احمر با تکذیب فروش واکسن کرونا توسط این جمعیت، گفت سیاست جمعیت هلال احمر بر فروش واکسن کرونا نیست و هیچ برنامه ای را برای پولی کردن واکسن کووید 19 ندارد.

فروش واکسن کرونا توسط هلال احمر ️تکذیب شد

به گزارش جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم روز چهارشنبه شنبه اعلان کرد: همانطور که ستاد ملی کرونا نیز از ابتدای توزیع واکسن کرونا اعلام نموده است این واکسن به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که رئیس جمعیت هلال احمر از واکسیناسیون یک هزار امدادگر هلال احمر در مقابل ویروس منحوس کرونا اطلاع داد.

به گزارش ایرنا، کریم همتی روز چهارشنبه در گفت وگویی تلویزیونی با اعلام این خبر اضافه نمود: واکسینه شدن کادر درمان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر از چندی قبل در دستور کار بوده اما اولویت با کادر درمان است.

وی شرح داد: تا به امروز همه کادر درمان بیمارستان نورافشار به طور کامل و بخشی از کادر درمان معاونت درمان و مجتمع تهرانپارس واکسینه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: برای واکسینه شدن یکهزار امدادگر مکاتبات اجرا شده که این فرآیند هم به مرور در حال اجرا است.

در همین حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: با فوت 434 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید-19 در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 70 هزار و 966 نفر رسید. پنج هزار و 338 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی (آی سی یو) بستری هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1568

به "فروش واکسن کرونا توسط هلال احمر ️تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش واکسن کرونا توسط هلال احمر ️تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید