ناوگان تاکسیرانی و آژانس ها مشمول منع تردد نمی شوند

به گزارش ناق، تهران (پانا) - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور مطرح کرد با ابلاغ وزیر کشور و فرمانده قرارگاه علمیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، ناوگان تاکسیرانی، تاکسی های اینترنتی و آژانس ها مشمول طرح منع تردد نمی شوند.

ناوگان تاکسیرانی و آژانس ها مشمول منع تردد نمی شوند

به گزارش اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی اضافه نمود: با تصمیم قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، تاکسی ها مجاز به تردد بعد از ساعت 21 هستند.

وی با اشاره به آخرین برنامه ریزی های این اتحادیه برای کاهش ساعت حمل ونقل عمومی درون شهری در حوزه تاکسیرانی گفت: در حوزه تاکسیرانی تابع مقررات وضع شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و خدمات ناوگان تاکسیرانی در ساعت تعریف شده، به عنوان ساعات مجاز فعالیت در هر شهر متناسب شرایط شهری ارائه خدمت خواهند داد.

ضامنی اضافه نمود: با تصمیم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد درون شهری در شهرهایی با شرایط قرمز از روز شنبه از ساعت 21 تا 4 صبح است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با تاکید بر اینکه در بحران کرونا، رانندگان تاکسی در صف نخست آسیب دیدگان قرار دارند، گفت: رانندگان تاکسی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، براساس وظیفه و تعهدی که به مردم دارند به جابه جایی مسافران پرداخته و در این حوزه همچنان فعالیت می کنند.

در چارچوب اعمال محدودیت ها از روز شنبه اول آذر ماه، علیرضا رییسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده، تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 صبح از اول آذر ماه ممنوع است و این اقدام در ادامه تشدید محدودیت ها در شهرها و مناطق قرمز اعمال می شود.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا (اسفند سال 98) تا به امروز 42 هزار و 941 نفر در کشور جان خود را از دست داده اند و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است.

تا به امروز 1200 راننده تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 91 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1281

به "ناوگان تاکسیرانی و آژانس ها مشمول منع تردد نمی شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ناوگان تاکسیرانی و آژانس ها مشمول منع تردد نمی شوند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان تاکسیرانی و آژانس ها مشمول منع تردد نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید