بخش عمده مراجعات مردمی به مسئولان در زمینه مسائل مالی است

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد فدائی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سالن پیامبراعظم (ص) استانداری با اشاره به اینکه فقرزدایی از اولویت های مهم دولت است، گفت: اول باید فقر مطلق را تعریف و پس از شناسایی افراد و خانواده های درگیر این موضوع، برنامه برطرف آن را تعریف و اجرائی کرد و در انتها سال نیز وضعیت آنها را مورد آنالیز قرار گیرند.

بخش عمده مراجعات مردمی به مسئولان در زمینه مسائل مالی است

وی اعلام کرد: افرادی در جامعه داریم که مشکل دارند، ابتدا باید مشکل آنها را رفع کنیم و به راه چاره های عملی و اجرایی در این زمینه برسیم و در یک زمان بندی معقول برای رفع شدن این مسائل کار انجام دهیم.

فدایی توضیح داد: بخش عمده مراجعات مردمی به ما در زمینه مسائل مالی است که 90 درصد درخواست ها یاری های مالی، اشتغال و وام با درصد کم است.

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمان 100 هزار فرصت شغلی جدید در استان شناسایی نموده است، اضافه نمود: افراد متقاضی کار می توانند با دیدن آموزش های لازم در این 100 هزار فرصت شغلی مشغول به کار شوند و اگر این امر محقق گردد کار بزرگی در زمینه اشتغال زایی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 53

به "بخش عمده مراجعات مردمی به مسئولان در زمینه مسائل مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش عمده مراجعات مردمی به مسئولان در زمینه مسائل مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید